Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس موسسه تحقیقاتی حضرت ولی‌عصر(عج) گفت: سیره اهل‌بیت(ع) عدم اهانت به اعتقادات اهل سنت است. ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سید محمد حسینی قزوینی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد اظهار داشت: این‌گونه نبود که اگر مشرکان عهد و پیمان بشکنند رسول خدا(ص) مجدد با آن‌ها عهد و مذاکره کرده و عهد و پیمان ببندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس موسسه تحقیقاتی حضرت ولی‌عصر(عج) با اشاره به اهمیت وحدت تصریح کرد: موضوع وحدت ضرورت اسلامی است و ربطی به شیعه و سنی ندارد و قرآن بزرگ منادی وحدت است.

تاکید آیت‌الله علوی‌گرگانی براتحاد ‌شیعیان و اهل سنتتحریم‌ها و فشارهای کنونی ضرورت وحدت شیعه و اهل سنت را دوچندان می‌کنداختلاف شیعه و اهل سنت بدعت آمریکا و استکبار جهانی است
استاد حوزه علمیه تصریح کرد: شهید مطهری تأکید کرد که معنای وحدت این نیست که از اصول مسلم دست‌ برداریم بلکه یعنی در برخورد و رفتار به‌گونه‌ای عمل کنیم که احساسات و عواطف طرف مقابل را جریجه‌دار نشود.

حسینی قزوینی ادامه داد: معارف اهل‌بیت(ع) را مشاهده کنید، در کتاب کافی آمده که امام صادق(ع) می‌فرماید که «ببینید امامان شما در برخورد با اهل سنت چگونه بودند و اگر مریض شوند به عیادت آن‌ها رفته و هنگامی‌ که از دنیا بروند در مراسم تشییع جنازه شرکت می‌کنیم».

وی با اشاره به لزوم وحدت ملت‌های اسلامی خاطرنشان کرد: آموزه‌های اهل‌بیت(ع) این است که نباید به اعتقادات اهل سنت اهانتی شود.

انتهای پیام/452/ح

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرتغالی سپاهان شیعه شد

به گزارش همشهری‌آنلاین سرمربی پرتغالی اعلام کرد از آیین مسیحیت به دین اسلام و مذهب شیعه گرویده است. این خبر در نشست مطبوعاتی سپاهان و پس از پیروزی مقابل استقلال ملاثانی اعلام شد.

کد خبر 847320 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد
  • سرمربی پرتغالی سپاهان شیعه شد
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • بخشی از رونق تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند