Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال طالبی در گفتگو با مهر، با اشاره به باخت ۲ بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق در مرحله دوم انتخابی جام جهانی قطر، گفت: ملی پوشان کشورمان در این مسابقه سراسیمه، شتابزده و نگران بودند. در یک کلمه ناهماهنگ بودیم. فکر می کنم به خاطر اینکه در ۱۰ روز گذشته از این مسابقه به عنوان دیدار «مرگ و زندگی» یاد شده بود، فشار روحی و روانی زیادی روی کادر فنی و بازیکنان وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به جز مشکلاتی فدراسیون فوتبال، غیبت مارک ویلموتس و زمان کم برای آماده سازی، در زمین فاکتورهای بازی را نداشتیم. بازیکنان ما به هم ریخته ظاهر شدند. به هر حال نمی توان این باخت را تقصیر یک نفر انداخت و مشکل کل تیم بود.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد: به نظرم تیم ملی ایران برای پیروزی به زمین نرفت و صرفا می خواست بازنده نباشد. در حالی که عراق آمده بود که پیروز شود. این خلاصه تفاوت ایران و عراق بود. عراق در نیمه دوم منظم تر بود و پیروزی در این مسابقه از جهات زیادی بخصوص اتفاقات اخیر این کشور برایشان مهم بود.

طالبی با بیان اینکه تمام مجموعه فدراسیون و تیم ملی در این باخت دخیل بوده است، یادآور شد: بازیکنان در حد انتظار نبودند. حتی بازیکنان باتجربه و نفراتی که فکر می کنیم می توانند در مواقع سختی نتیجه را عوض کنند، کاری نکردند. در واقع آنها هم در فضای بازی حل شده بودند.

وی در ادامه گفت: ما الان باخته ایم و هرچه هم انتقاد کنیم کار مشکل تر می شود. باید سعی کنیم در این چند ماه اردوهای مختلفی داشته باشیم و بازی های تدارکاتی برگزار شود. حمله به مربی و بازیکنان تیم ملی مشکلی را حل نمی کند و حتی وضعیت را وخیم تر می کند. باید امیدوار باشیم در دیدار عراق و بحرین، بحرین به پیروزی برسد تا شانس ما برای صعود زنده بماند.

مقدماتی جام جهانی قطر | شوک به ایران در اردن ؛ اخراج بی‌موقع کد خبر 463340

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۳۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند

سرمربیان تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان در نشست خبری پیش از دیدار مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا شرکت کرده و پاسخگوی خبرنگاران شدند.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتسال ایران فردا از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ به مصاف ازبکستان می‌رود.

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست پیش از این بازی گفت: بازی فردا برای ما جذابیت خاص خودش را دارد. ازبکستان از نظر تاکتیکی و فیزیکی تیم خوبی است، اما من و بازیکنانم با آمادگی کامل منتظر بازی فردا هستیم.

وی گفت: خوشبختانه همه بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم. البته ما و ازبکستان در این تورنمنت یک تفاوت کلیدی با هم داشتیم. ازبکستان به دلیل میزبانیِ جام جهانی از قبل صعودش قطعی شده بود و بدون استرس مسابقاتش را پی گرفت اما فشار صعود روی بازیکنان ما و سایر تیم‌ها بود که خوشحالم بازیکنان ما دیروز با شایستگی به جام جهانی صعود کردند.

شمسایی در پاسخ به پرسشی در خصوص عملکرد بازیکنان ایران تا این مرحله گفت: بازی به بازی مسلط‌تر عمل کردند. آنها می‌دانند کجا هستند و چه مسئولیتی دارند و نمی‌خواهند چنین موقعیتی را از دست بدهند. بازی فردا، بازی جذابی است و با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

خوزه اوناسیو لوپز، سرمربی تیم ملی ازبکستان نیز در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: می‌دانیم که قرار است مقابل چه تیم بزرگ و باکیفیتی بازی کنیم اما برای خودمان هدفی مشخص کرده‌ایم که فردا به آن می‌رسیم.

وی‌ گفت: همه می‌دانند که ایران یکی از بهترین تیم‌های جهان است. آنها کارشان را بلدند، ولی ما هم تیم منسجمی داریم و استراتژی خاصی را دنبال می‌کنیم.

سرمربی اسبق تیم ملی اسپانیا گفت: متوقف کردن ایران کار مشکلی است. البته دو تیم‌ قبلاً بازی‌های زیادی با هم کرده‌اند ولی هر بازی یک داستان تازه است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران