Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه ما می‌توانیم با تکیه بر توان داخلی بسیار بالا و همکاری کشورهای ضداستکبار بر نیروهای ضدانقلاب غلبه کنیم، گفت: جای تاسف است که برخی مغرضان سیاسی یا انسان‌های جاهل سعی می‌کنند دوگانگی تقابل و تعامل ایجاد و این گونه وانمود کنند که نیروهای انقلابی به دنبال تقابل با تمام دنیا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت‌الاسلام محمد مختاری ظهر جمعه، در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: اینترنت امروز که در اختیار نوجوانان و نونهالان ایرانی قرار دارد، اصلا اسلامی نیست، مردم و مسئولان نباید نسبت به آن بی تفاوت باشند، این کم کاری عزت و غیرت را از جوانان می‌گیرد.

وی افزود: فضای مجازی باعث نفوذ فرهنگی دشمن و ترویج بی بند و باری در فضای حقیقی و مجازی می‌شود، شبکه ملی ارتباطات از ضرورت‌هایی است که باید اجرا می‌شد اما اکنون نشده است.

به گزارش ایسنا، امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به روند مبارزه با مفسدان اقتصادی، تصریح کرد: حمایت قاطعانه خود را از ریاست شجاع و انقلابی و پرتلاش قوه قضائیه در مبارزه با فساد اعلام می‌کنیم و خواهان ادامه همین روند در برخورد با مفسدان هستیم.

 مختاری با اشاره به افزایش قیمت بنزین، ادامه داد: هر چند این طرح برای جلوگیری از استفاده بی حد و مرز برخی مرفهین خوب است اما این اقدام نباید در شب عید صورت می‌گرفت.

وی افزود: دولت به گران کردن بنزین به عنوان راه حل مبارزه با قاچاق نگاه نکند چراکه یکی از مهم‌ترین عوامل هدر دادن منابع سوختی قاچاق است که باید از آن جلوگیری کرد.

امام جمعه موقت بیرجند اظهار کرد: ما منطق دولت را در اجرای این طرح درک می‌کنیم چراکه نباید عده‌ای با ماشین‌های متعدد دست در جیب مردم عادی کنند، اما انتظار می‌رود که دولت پیش بینی‌هایی برای جلوگیری از سوء استفاده از این موضوع نیز کرده باشد.

مختاری با بیان اینکه مردم پیگیری خواهند کرد که مابه التفاوت این اصلاح قیمت به خانوارهای ضعیف برگردد، افزود: دولت باید مدیریت کند که این افزایش قیمت بنزین سبب افزایش دوباره قیمت‌ها نشود چراکه مردم بیش از این طاقت گرانی ندارند.

 وی با اشاره به سالروز ولادت پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) تصریح کرد:  پیامبر گرامی اسلام(ص) محور وحدت در بین تمام انسان‌های حق جوی عالم است و رستگاری مسلمانان در این است که به ریسمان الهی بر محوریت پیامبر(ص) چنگ زنند.

امام جمعه موقت بیرجند تاکید کرد: امروز همه مسلمانان شیعه و اهل تسنن باید با محوریت پیامبر و ایران اسلامی، علیه مستکبرین اسلام و بشریت باید متحد شوند تا آن‌ها نتوانند به اهداف شوم خود علیه مسلمانان برسند.

مختاری با بیان اینکه ایران با کشورهای غیر مسلمان ستیزی ندارد، اما از قلدری آمریکا متنفر است، یادآور شد: امروز تقابل ایران اسلامی با استکبار جهانی است نه کشورهای غیر مسلمان.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
إنّا لله و إنّا الیه راجعون
خبر رحلت امام‌جمعه سابق شهر جوانرود، عالم وارسته و فاضل ارجمند مرحوم مغفور حاج ماموستا ملا احمد فخری (رحمةالله‌علیه) موجب تاثّر و تالم اینجانبان گردید.
آن مرحوم از جمله عالمان فرهیخته، انقلابی، اخلاق‌مدار و بصیر بود که با روحیه مردمداری و تواضع، نقش بزرگی در وحدت و همدلی مردم منطقه و مقابله با توطئه‌های بدخواهان و ضدانقلاب ایفا نمود.
ایشان ۴۴ سال در سنگر امامت جمعه جوانرود به اسلام، مردم و انقلاب اسلامی خدمت کرد و همواره در تبیین حقایق و معارف اسلام و انقلاب اسلامی از علمای پیشتاز بود.
اینجانبان درگذشت این شخصیت ارزشمند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، مردم مؤمن و انقلابی استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود بخصوص شاگردان و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند حکیم علو درجات برای آن عالم بصیر و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسألت می‌نماییم.

حبیب الله غفوری
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

محمدطیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود