Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد تنظیم بازار، عصر امروز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، جلسه فوق‌العاده خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، ستاد تنظیم بازار، عصر امروز (۲۴ آبان) با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، جلسه فوق‌العاده ای به منظور کنترل قیمت ها پس از اصلاح نرخ بنزین، خواهد داشت.

با توجه به وضعیت مناسب ذخایر کالایی و وفور کالا در مبادی عرضه، در این جلسه اقدامات لازم برای مدیریت نظارت‌ها در بازار صورت می‌گیرد تا افزایش قیمتی در کالا‌های اساسی به بهانه گرانی بنزین در بازار رخ ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جلسه با حضور نمایندگان سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، بازرسی اصناف، سازمان تعزیرات حکومتی و سایر نهاد‌های نظارتی، برای نظارت و کنترل بازار به منظور مقابله با گرانفروشی برگزار می‌شود.

البته مردم می‌توانند از طریق ابزار‌های نظارتی از جمله سامانه رصد آنلاین قیمت کالا‌های اساسی، شماره تلفن ۱۲۴ سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و نیز سایت www.۱۲۴.ir گرانفروشی‌ها را گزارش و شکایت خود را ثبت کنند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد اصفهان مساجد کنفرانس وحدت اسلامی اردبیل هفته کتاب و کتابخوانی وزیر صمت جلسه ستاد تنظیم بازار ستاد تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۳۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشت تنظیم بازار شب عید و ماه مبارک رمضان در باشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان باشت گفت: به مناسب ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان و رعایت حقوق مصرف کنندگان عزیز؛ با همکاری دستگاه‌های نظارتی از جمله جهاد کشاورزی؛ دادستان؛ نماینده فرمانداری؛ بسیج اصناف؛ صدمعبر شهرداری؛ شبکه بهداشت؛ پایش و رصد بازار شهرستان باشت در خصوص قیمت گذاری کالاها؛ تاریخ تولید و انقضا؛ مبارزه با عرضه کالای قاچاق؛ کنترل انبار‌های نگهداری و سرخانه‌های بازار؛ از طریق حضور فیزیکی در بازار شهرستان باشت انجام شد.
محمد انصاری افزود: وزارت جهادکشاورزی مسوولیت تامین کالا را بر عهده دارد و وزارت صمت مسوول توزیع کالا در سطح شهر و روستا است.
بازرسان این اداره به همراه اعضا ستاد تنظیم بازار؛ در ایفای وظایف قانونی از جان خود مایه گذاشته اند و در استیفای حقوق مردم؛ مطابق با قانون برخورد می‌کنند.
انصاری افزود: ماه مبارک رمضان و سال نو، مدیران بازرسی مراکز استان به همراه بازرسان برتر شهرستانی و ستاد تنظیم بازار؛ برای اجرای طرح نظارت بر بازار شب عید و ماه مبارک رمضان فراخوان شده‌اند و این طرح نظارتی تا پایان فروردین به صورت ویژه اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۹ پرونده تخلف صنفی طرح نظارتی نوروز و ماه رمضان در ایرانشهر تشکیل شد
  • گشت تنظیم بازار شب عید و ماه مبارک رمضان در باشت
  • تشکیل بیش از ۳۹۰۰ پرونده تخلفات صنفی در اداره صمت کهگیلویه و بویراحمد
  • کشف تخلف ۷۳ میلیارد تومانی برای گران فروشی شکر در سبزوار
  • هیچ‌گونه افزایش قیمت برای گوشت قرمز در استان سمنان نداریم
  • تکذیب افزایش قیمت گوشت قرمز در استان سمنان
  • واریز عواید طرح کولبری برای ۲ هزار و ۴۰۰ خانوار هیرمندی
  • ضرورت کنترل بخش خصوصی برای تنظیم بازار
  • نظارت ۷۰۰ بازرس بر مراکز خدمات‌دهنده به مسافران نوروزی گلستان
  • جلسه ستاد تنظیم بازار با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد