Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله مدرسی با اشاره به اهمیت اقتدار در دستگاه قضا گفت: امیدواریم کسانی متصدیان در برابر هر نوع بی‌قانونی ایستادگی قاطع داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « آیت الله سید محمدرضا مدرسی» امروز در خطبه های نماز جمعه یزد با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: برخی درصدد هستند که التهابات کاذبی را در جامعه ایجاد و جامعه را دوقطبی و از آن ‌سو استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه موقت یزد افزود: یکی از روش‌های سیاستمداران دنیا برای رسیدن به مقاصد سیاسی و اجتماعی، دوقطبی کردن جامعه، قرار دادن مردم در مقابل هم و ماهی گرفتن از آب گل‌آلود است.

وی اضافه کرد: حرف‌های ساختار شکنانه زدن، حرف‌هایی را در خلاف جامعه زدن و جامعه را به قضایایی مشغول کردن از سوی سیاستمداران به این دلیل است که مردم از مسائل اصلی کشور منحرف شوند و به آن توجهی نداشته باشند؛ در این زمان است که سیاستمداران از این فضا سو استفاده می‌کنند.

مدرسی بابیان اینکه مردم باید بدانند جز کسانی که عالم، شجاع، امین، مدبر و متدین باشند، شخص دیگری درد این کشور و هیچ جامعه‌ای را رفع نخواهد کرد افزود: با کوتاهی و نگاه به‌ظاهر حرف‌ها نمی‌توان افراد صالح را به دست آورد.

امام‌جمعه موقت یزد با تأکید بر اینکه شورای نگهبان بر اساس قانون، فعالیت‌های خود را پیگیری و دنبال خواهد کرد افزود: شورای نگهبان علی‌رغم خواسته عده‌ای که می‌خواهند این نهاد تسامح کند و رعایت قانون نکند، قانون را ان‌شاءالله باصلابت اجرا خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه الآن در کشور مبارزه با مفاسد با سرعت، عمق و گستره خوبی در حال انجام است خاطرنشان کرد: امیدواریم کسانی که متصدی این امر هستند باصلابت، قدرت و رعایت موازین قانونی و شرعی و بدون واهمه از برخی گفتارها در هر مقام و هر موقعیتی، مسیر حق را در زدودن مفاسد و هر نوع بی‌قانونی ایستادگی قاطع داشته باشند.

مدرسی با اشاره به اینکه قرآن کریم در موارد زیادی اخطارهای بسیار سنگینی را در خصوص دشمنان به مسلمانان داده است تصریح کرد: اگر کسی به قرآن کریم مراجعه داشته باشد و گوش به‌فرمان خدای متعال کند، اخطارهای بسیاری داده است.

امام‌جمعه موقت یزد افزود: خدای متعال در یک آیه می‌فرماید « اگر ترسیدید که معاهده و پیمانی که شما با دشمنانتان بستید، دشمن به آن عمل نکند شما نیز با رعایت عدالت مقابله‌به‌مثل کنید». این آیه به ما می‌فرماید که اگر دشمن نسبت به پیمانش با شما عهدشکنی کرد شما نیز می‌توانید از آن کنار بکشید، چه رسد به اینکه دشمن علناً اعلام کند که قرار نیست نسبت به عهد و پیمانی که با شما بسته، پایبند باشد.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد هفته وحدت هفته وحدت مسجد هفته وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه کنفرانس وحدت اسلامی شیراز امام جمعه موقت یزد شبستان یزد خطبه های نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۳۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نگاه‌ها به کوثر چشم انداز ما بوده است

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر دکتر ناصر فخاری مدیرعامل سازمان در پاسخ به پرسش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ایثار مبنی بر تحلیل خدمات سازمان اقتصادی کوثر به جامعه ایثارگری، تصریح کرد: تغییر نگاه جامعه ایثارگری به سازمان اقتصادی کوثر به معنای افزایش رضایتمندی ایشان، چشم انداز فعالیت‌های مدیران کوثر بوده است.

وی در ادامه با اشاره به نقش محوری بنیاد شهید در انعکاس خدمات سازمان به خانواده معظم شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی افزود: به گواه آمار مستند و سخنان دکتر قاضی‌زاده‌هاشمی خدمات سازمان به جامعه هدف در دو سال اخیر با کل خدمات سازمان در دهه نود برابری می کند که البته این میزان در بازه ۹۱۲ روز خدمت و پس از گذشت یک سال دیگر از سخنان ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران به دو برابر کل دهه نود افزایش داشته است. با این حال در صورتیکه بنیاد شهید محل تامین مالی خدمات ارائه شده نقش سازمان اقتصادی کوثر را شفاف نکند، تغییر نگاه به سازمان و تحولات آن قابل لمس نخواهد بود.

وی همچنین اعلام کرد: سود خالص سازمان بالغ بر سه و نیم برابر نسبت به گذشته افزایش داشته است. این چند برابری که از طریق ارتقاء شاخص‌های بهره‌وری، کاهش حیف و میل‌ها و پیشگیری از فساد تحقق یافته مستلزم چند برابر شدن خدمات سازمان اقتصادی کوثر به جامعه ایثارگری در دولت مردمی آیت الله رئیسی بوده است.

فخاری در نهایت در مورد تلاش سازمان برای محسوس شدن خدمات سازمان در جامعه هدف بنیاد اذعان کرد: حتی برخی خدمات سازمان بصورت مستقیم به جامعه ایثارگری (مانند اعطای بن کارت اتکا) در نظر گرفته شد که هنوز بسترهای لازم برای توزیع بن کارت‌های اعتباری فروشگاه‌های اتکا آماده نشده و در حال پیگیری هستیم.

کد خبر 849451 برچسب‌ها شهید ایثارگران

دیگر خبرها

  • تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها
  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • برای استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز جرایم سنگینی تا بیش از ۱۰۰ برابر نرخ انرژی در نظر گرفته شده
  • شرکای پشت پرده بابک زنجانی چه کسانی بودند؟ /چرا پرونده اختلاس او شفاف سازی نمی شود؟ /مبلغ کلان ارزی قرار است به صورت املاک به بیت المال بازگردد؟
  • درخواست از امام جمعه تبریز برای یحیی گل‌محمدی
  • تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • تغییر نگاه‌ها به کوثر چشم انداز ما بوده است
  • اعتلای فرهنگ جامعه از مسیر تعلیم و تربیت معلمان می‌گذرد
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است