Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@19:29:13 GMT

سایپا ۱۴ قطعه دیگر از محصولاتش را بومی‌سازی کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۴۰۴۲

سایپا ۱۴ قطعه دیگر از محصولاتش را بومی‌سازی کرد

سایپا با انعقاد قرارداد داخلی‌سازی محصولات خود در میز سوم تعمیق ساخت داخل، تولید ۱۴ قطعه دیگر از محصولات خود را به شرکت‌های ایرانی واگذار کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایپانیوز، در جریان برگزاری میز سوم تعمیق ساخت داخل در صنعت خودرو، گروه خودروسازی سایپا در مجموعه قراردادهایی با سازندگان داخلی به ارزش ۵۷۵ میلیاردتومان، به دنبال آن است که ارزبری محصولات خود را سالانه بیش از ۴۷ میلیون یورو کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراسم امضای این قراردادها در تبریز که با مشارکت شرکت‌های سازه‌گستر و مگاموتور برگزار شد، داخلی‌سازی ۱۴ قطعه دیگر از محصولات سایپا در دستورکار قرار گرفت.

سایپا اعلام کرده که با تحقق اهداف میز سوم تعمیق ساخت داخل، با احتساب دستاوردهای دو میز قبلی، در مجموع ۵۳ قطعه از محصولاتش با کاهش ارزبری سالیانه ۱۵۰ میلیون یورو بومی‌سازی شده است. همچنین با داخلی سازی قطعات میز سوم، ۴۱۸ یورو برای تولید هر دستگاه خودرو تیبا کاهش ارزبری محقق خواهد شد که با برگزاری دو میز چهارم و پنجم در آینده این رقم به ۶۰۰ یورو خواهد رسید.

سایپا خاطرنشان کرده که در مجموع سه میز تخصصی تعمیق ساخت داخل قطعات خودرو توانسته ۵۳ قطعه مورد نیاز محصولات خود را داخلی‌سازی کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گروه خودروسازی سایپا داخلی سازی قطعات خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۴۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل راه آهن خواف هرات

امیر حمزه مدیر اجرایی شرکت روسی «افغان گاما» از آغاز کار ساخت بخش دوم قطعه چهارم راه آهن خواف-هرات خبر داد و تصریح کرد: این پروژه بخش نهایی این خط ریلی است که از رباط پریان شروع و تا شهرک صنعتی و فرودگاه هرات امتداد می‌یابد.

قرارداد 53 میلیون دلاری ساخت قطعه چهارم راه آهن خواف-هرات با حضور «ملابرادر» معاون اقتصادی نخست وزیر و برخی مقامات حکومت طالبان و همچنین «ایالیا کازاکوف» معاون راه آهن روسیه ماه گذشته امضا شد.

راه‌ آهن هرات- خواف چهار بخش دارد که تاکنون سه بخش آن تکمیل شده و قطعه چهارم آن که از راه آهن خواف-هرات 47 کیلومتر طول دارد به عنوان بخش نهایی از این پروژه، افغانستان و ایران را به بازار‌های بین‌المللی متصل می‌کند.

گفته می‌شود با تکمیل خط آهن خواف-هرات، افغانستان به بنادر دریایی ایران و از طریق آن به ترکیه و از آنجا به اروپا وصل می‌شود و این ترانزیت از طریق افغانستان باعث تقویت روابط تجاری بین آسیای مرکزی و جنوبی خواهد شد.

این مسیر ریلی بخشی از مسیر راه‌ گذر بین‌المللی شرق به غرب است و تعاملات اقتصادی میان پنج کشور از منتهی الیه شرق آسیا تا غرب این قاره را سرعت می‌بخشد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • تولید سالانه بیش از ۱۶ میلیون قطعه مرغ بومی در فارس
  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت
  • بومی‌سازی دستگاه مورد نیاز گلخانه‌های صنعتی
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳
  • رونمایی از نخستین «موتور شش سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • تکمیل راه آهن خواف هرات
  • معاون وزیر ارتباطات : شبکه اپراتور مدعی نارضایتی مردم از کیفیت شبکه به دلیل استفاده از مودم بومی قابل بررسی است
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۵ اردیببهشت ۱۴۰۳
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه