Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پلیس فتا گزارش داد: در این شیوه کلاهبرداران اقدام به ارسال پیام‌ با موضوع‌هایی نظیر «ثبت نام برای طرح معیشتی»، «ثبت نام سهمیه یا کارت سوخت»، «افزایش سهمیه سوخت مسافربرهای اینترنتی» و ... کرده و در آن با قرار دادن لینکی از کاربران می‌خواهند که وارد یک سامانه شود.

سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتای ناجا در همین ارتباط افزود: با توجه اجرای طرح حمایت معیشتی دولت و سهمیه بندی بنزین، این احتمال وجود دارد که افراد سودجو و مجرمان بخواهند با ارسال پیامک یا ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی شهروندان را به سمت درگاه‌های جعلی و فیشینگ هدایت کرده یا از آنان کلاهبرداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، پنجشنبه از سوی دولت طرح سهمیه بندی سوخت خودروها اعلام شد و این طرح حمایت معیشتی و اصلاح قیمت و سهمیه بندی بنزین در راستای اجرایی شدن مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سه قوه صادر شد.

دولت با وجود داشتن مجوز قانونی در ۶ سال گذشته تنها ۲ بار اصلاح قیمت بنزین را انجام داد و منابع حاصل ازآن نیز عمدتا صرف حمایت از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی شد. شرط رئیس جمهوری برای اجرای طرح حمایت معیشتی و اصلاح قیمت بنزین این بود که حتما همه منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین عینا به مردم بازگردد.

کد خبر 463348 برچسب‌ها پلیس فتا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۴۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزیِ مهیب قطار حامل بنزین در آمریکا | ویدئو

دریافت 940 KB

به گزارش همشهری آنلاین، رسانه‌های آمریکایی گزارش کردند که پس‌از خروج قطار مملو از بنزین و پروپان از ریل بین ایالت‌های آریزونا و نیومکزیکو آتش‌سوزیِ مهیبی رخ داد.

کد خبر 847481 منبع: فارس برچسب‌ها ریل و راه آهن - قطار خبر مهم ایالات متحده آمریکا حوادث جهان

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزیِ مهیب قطار حامل بنزین در آمریکا | ویدئو
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به رؤسای پلیس: در توقیف خودرو بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • هشدار پلیس درباره فروش سوالات کنکور
  • توضیحات پلیس درباره طرح نور/ ۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند
  • کنکوری‌ها مراقب شگردهای کلاهبرداران باشند