Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@23:33:51 GMT

افزایش خودسرانه قیمت کالا و خدمات در نهاوند ممنوع است

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۴۲۸۳

افزایش خودسرانه قیمت کالا و خدمات در نهاوند ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، در پی افزایش نرخ سوخت جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم بازار شهرستان نهاوند عصر جمعه با دستور کار اتخاذ تدابیر لازم جهت جلوگیری از افزایش قیمت‌های متأثر از افزایش قیمت بنزین در سطح شهرستان برگزار شد.

مراد ناصری فرماندار نهاوند در این جلسه، اظهار کرد: دغدغه همه مدیران استان و در رأس همه استاندار همدان و همچنین مجموعه مدیران شهرستان نهاوند کنترل و نظارت در حوزه‌های مختلف بازار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: افزایش قیمت سوخت باهدف اجرای عدالت صورت گرفته و تأثیری بر نرخ دیگر اقلام و کالاهای مصرفی مردم ندارد.

فرماندار نهاوند بابیان این مطلب که از این ماه منابع حاصل از اجرای طرح یادشده به‌صورت پیش‌پرداخت به‌حساب خانواده‌ها واریز می‌شود، افزود: جلوگیری از قاچاق سوخت، صرفه‌جویی در مصرف بنزین و بهبود معیشت مردم از فواید اصلاح قیمت بنزین است که باتدبیر دولت اجرا می‌شود.

ناصری خاطرنشان کرد: افزایش قیمت سوخت باهدف اجرای عدالت صورت گرفته و تأثیری بر نرخ دیگر اقلام و کالاهای مصرفی مردم ندارد و با هرگونه سوءاستفاده و گران‌فروشی به بهانه افزایش قیمت بنزین برخورد جدی می‌شود.

کد خبر 4772995

منبع: مهر

کلیدواژه: نهاوند بنزین فرماندار نهاوند بوشهر یوم الله 13 آبان زلزله شهرکرد ایلام راهپيمايي 13 آبان گرگان تئاتر کودک و نوجوان شیراز هفته وحدت قزوین بیرجند خطبه های نماز جمعه سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۴۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب به روستای توانه در نهاوند رسید

به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرهاد بختیاری‌فر، اظهار داشت: در راستای تأمین آب شرب این روستا؛ حفاری و تجهیز چاه به عمق 90 متر، ساخت اتاقک چاه، اجرای خط لوله انتقال آب به طول 1800 متر و تهیه و اجرای ۲۰ کیلوولت خط برق چاه، انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه آبرسانی به روستای توانه از پروژه‌های جهاد آبرسانی در استان همدان است، افزود: اقدامات مذکور با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی امام حسن مجتبی(ع) اجرا شده است تا آب شرب سالم و کافی در اختیار مردم شریف این روستا قرار بگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تجهیز، راه اندازی و وارد مدار کردن چاه مذکور با اعتباری بیش از 40 میلیارد ریال انجام شده و با وارد مدار شدن این چاه، مشکل آب روستا با جمعیتی حدود چهارهزار نفر برطرف شد.

دیگر خبرها

  • معمای بنزین در ایران
  • هفت روز تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ؛ برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟ 
  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • «خوراکی‌ها»؛ عامل اصلی تورم فقرا در فروردین ۱۴۰۳
  • آب به روستای توانه در نهاوند رسید
  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • تصویب لایحه جنجالی در سنای آمریکا؛ واردات اورانیوم از روسیه ممنوع شد
  • سنای آمریکا واردات اورانیوم از روسیه را ممنوع کرد