Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین ابوطالبی در گفتگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه در پی بارش برف و مسدود شدن محور گلوگاه به دامغان بلافاصله تیم امدادرسانی به مسافران این محور اعزام شدند، ابراز داشت: ۱۵ دستگاه خودرو گرفتار در برف و بوران محور گلوگاه به دامغان با اعزام اکیپ برف ربوبی به منطقه مورد نظر اعزام شدند که کار امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۲۲ نیرو اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان دامغان با ۱۵ دستگاه تجهیزات راهداری شامل گریدر، برف‌روب مکانیزه و لودر در دو محمد مواصلاتی دامغان- دیباج-گلوگاه و چشمه‌علی به فولاد محله استقرار دارند و به امدادرسانی و ارائه خدمات به مسافران و خودروها مشغول هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان بابیان اینکه دو اکیپ پشتیبانی اداره راهداری و امور حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان در راهدارخانه چشمه‌علی مستقر هستند، ابراز داشت: این اکیپ‌ها در صورت نیاز و کمک به دیگر نیروهای مستقر در محورهای برف‌گیر اعزام خواهند شد

ابوطالبی با اشاره به اینکه محور چشمه‌علی به فولاد محله باز بوده و فقط تردد خودروها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است، تصریح کرد: فقط محورهای گلوگاه به دامغان و ساری- کیاسر هم در حوزه استحفاظی مازندران بسته شد و تاکنون گزارشی مبنی بربسته شدن محورهای مواصلاتی دامغان گزارش نشده و محورهای فوق باز است.

وی افزود: از رانندگان تقاضا می‌شود در صورت نداشتن الزام به سفر حتما شب را در مکان امن استقرار پیداکرده و صبح در محورهای برف‌گیر تردد داشته باشد و در صورت ضرورت حتما سوخت، غذا، لباس گرم و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، یک هزار و ۱۰۹ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی در شهرستان دامغان وجود دارد که ۵۰ درصد راه‌های استان سمنان را به خود اختصاص داد.

کد خبر 4773040

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش برف دامغان بوشهر یوم الله 13 آبان زلزله ایلام شهرکرد راهپيمايي 13 آبان گرگان تئاتر کودک و نوجوان شیراز هفته وحدت قزوین خطبه های نماز جمعه بیرجند سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۵۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از برفروبی و بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد آهکی مدیر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان گفت: از اواسط اسفند سال ۱۴۰۲ عملیات بازگشایی محور گنجنامه تویسرکان با فعالیت ۱۰ نفر نیروی راهدار،۱ دستگاه برف خور، ۱ دستگاه گریدر، ۲ دستگاه لودر، ۳ دستگاه کامیون برفروبی آغاز شده بود و تاکنون ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه داشته است.

آهکی بیان کرد: در این مسیر کوهستانی، ۱۴ کیلومتر آن بسیار کولاک گیر بوده و در برخی از نقاط ارتفاع کولاک برف به ۶ متر نیز می رسد که با فعالیت جهادی عوامل راهداری عملیات برفروبی و بازگشایی این مسیر به پایان رسیده است.

 وی تصریح کرد: بیش از ۲ هزار متر مربع در محور گنجنامه تویسرکان با استفاده از آسفالت گرم چاله گیری و لکه گیری انجام شده است و عملیات لق گیری سنگ ها، تعمیر و نصب گادرریل و نصب نیوجرسی نیز در حال انجام است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در پایان گفت: محور گنجنامه - تویسرکان از روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه با هماهنگی کمیسیون ایمنی راهها،مدیریت بحران استانداری و پلیس راه استان بطور کامل بازگشایی می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد