Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@15:27:58 GMT

فرمانده کل سپاه: رزق ما دست تحریم‌کنندگان نیست

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۵۴۱۶

فرمانده کل سپاه: رزق ما دست تحریم‌کنندگان نیست

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در مراسم پایانی نهمین دوره مسابقات قرآن و مفاهیم خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جمعه شب در مشهد افزود: آیا تحریم کنندگان می توانند از نزول برکات الهی از آسمان جلوگیری کنند؟ ما می دانیم که حتی به اندازه ذره ای نباید به دشمن تکیه کنیم.
وی ادامه داد: چرا برای گشایش رزق  سراغ دشمنان خدا برویم؟ آنها که بیش از حد کارتون خواب دارند نمی‌توانند برای ما گره گشایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما باید سراغ خود خدا برویم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجربه ۴۰ سال انقلاب اسلامی به ما  نشان می‌دهد وقتی آیات قرآن را روی صحنه زمین جاری کردیم به هر چه خواستیم رسیدیم و از هر گردنه پرفراز و نشیبی عبور کردیم. 
سردار سلامی با بیان اینکه به فضل الهی صاحب قدرت، عظمت و اقتدار هستیم افزود: همه عظمت ما از اسلام است چنان که امام علی(ع) فرمود اگر قومی لباس جهاد را از تن خود خارج کنند خدا لباس ذلت را بر تن آنها می پوشاند.
وی ادامه داد: وقتی در برابر دشمن قرار می‌گیریم او در ظاهر بزرگ است و ما هم چشم های خود بر روی قدرت آنها نمی بندیم چنانکه مقام معظم رهبری فرمودند دشمن را دست کم نگیرید اما وقتی که با نگاه امام(ره) و رهبری و با جهان‌بینی الهی و نگاه از زاویه حکمت های وحیانی که رهبران ما به موضوع قدرت و دشمنان خدا دارند به دشمن نگاه می کنیم آرام می گیریم. 
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فرمول غلبه در قرآن به ما یاد می دهد که از دشمن هراسی نداشته باشیم و می دانیم که اگر دین خدا را یاری کنیم او نیز ما را یاری می کند و در این ۴۰ سال با همین قدرت و ایمان به میدان رفته ایم.

سردار سلامی با بیان اینکه خانواده‌های سپاه، امتداد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جامعه هستند افزود: هر کجا که رفته‌ایم پاسداران ما در کمین دشمنان با اقتدار از امنیت، عزت، اقتدار و کرامت این مرز و بوم در برابر قدرت‌های شیطانی دفاع می‌کنند و راه را بر دشمنان خدا بسته اند و همانند صخره‌های کوه در برابر آنها ایستاده اند و اجازه نمی‌دهند چشم ناپاکی به حریم این سرزمین الهی نگاه کند. 
وی اضافه کرد: سپاه پاسداران، تصویر قرآنی دارد و به فرموده رهبر معظم انقلاب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مثل مسجدی است که از ابتدا بر بنای تقوا ساخته شده است.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نقش همسران پاسداران انقلاب اسلامی هم گفت: خانواده‌های پاسداران در میان جامعه مانند ستارگان درخشان در سپهر عفاف و حجاب و پاکی می‌درخشند و نقش این زنان در خانواده همانند نقش مردان در سنگر است.
سردار سلامی افزود: پیامبر (ص) و ائمه(ع) تجسم کامل و تمام عیار قرآن هستند و حضرت زهرا (س) هم سیمای زنانه قرآن است که اگر قرار بود قرآن در چهره یک زن ظهور یابد آن زن حضرت فاطمه(س) بود. 
نهمین دوره مسابقات قرآنی ویژه خانواده پاسداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور ۲۹۱ نفر از همسران، ۲۰۹ نفر از دختران و ۲۱۰ نفر از پسران پاسداران انقلاب اسلامی از ۲۳ آبان ماه در مشهد آغاز شد و امشب در تالار قدس حرم امام رضا(ع) با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

برچسب‌ها مشهد مقام معظم رهبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسابقات قرآن کریم قرآن کریم حسین سلامی سردار سلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد مقام معظم رهبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسابقات قرآن کریم قرآن کریم حسین سلامی سردار سلامی مشهد مقام معظم رهبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسابقات قرآن کریم قرآن کریم حسین سلامی سردار سلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۵۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد

فرماندۀ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خانوادۀ معظم سردار سرلشکر پاسدار شهید «محمد هادی حاجی‌رحیمی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش مشرق، سرلشکر حسین سلامی فرماندۀ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه سردار ابوالقاسم شریفی مسئول ایثارگران سپاه پاسداران با خانوادۀ معظم سردار سرلشکر پاسدار شهید محمد هادی حاجی رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرلشکر سلامی در این دیدار طی سخنانی ضمن تجلیل از مجاهدت های سردار شهید محمد هادی حاجی رحیمی، او را شخصیتی بزرگ، متین، آرام و گمنام برشمرد و گفت: شهید حاجی رحیمی با اینکه گمنام بود اما فرمانده‌ای موثر بود که برای رضای خدا کار می کرد و همزمان به درجات دنیوی و اخروی نیز رسید.

فرمانده کل سپاه پاسداران در بیان مجاهدت‌های شهید حاجی رحیمی افزود: او در کنار تمامی فعالیت‌های کاری، خادم خانوادۀ معظم شهدا بود و تمام تلاش خود را برای رسیدگی و مراقبت از خانوادۀ شهدا مصروف ساخت و مزد زحمات و جهاد خویش را گرفت و در نهایت خود نیز به قافله همرزمان و شهدای عزیز پیوست.

سرلشکر سلامی با اشاره به حدیثی از حضرت علی (ع)در باب مقام شهید که می فرمایند" وَیَقُولُ اللّهُ عَزَّوَجَلَّ اَنَاَ خَلیفَتُهُ فی اَهْلِهِ وَ مَنْ اَرْضاهُمْ فَقَدْ اَرْضانی وَ مَنْ اَسْخَطَهُمْ فَقَد اَسْخَطَنی" گفت: خداوند می فرماید من جانشین شهید در خانواده او هستم، هرکس رضایت آن‌ها را جلب کند رضایت مرا جلب کرده و هرکس آن‌ها را به خشم آورد مرا به خشم آورده است.

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه فقدان شهید برای خانواده او سخت است اما خداوند وعده داده که جانشین شهید در خانه او خواهد شد، تأکید کرد: به عقیده بنده اجر صبر خانواده معظم شهدا بر این مصیبت، کمتر از شهادت نیست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان این دیدار از زحمات خانواده معظم شهید حاجی رحیمی تقدیر به عمل آورد.

گفتنی است؛ رژیم صهیونسیتی ۱۳ فروردین ماه امسال در جنایت آشکار علیه جمهوری اسلامی ایران با حمله به کنسولگری ایران در دمشق موجب شهادت سرداران «محمدرضا زاهدی» و «محمدهادی حاجی‌رحیمی» و پنج تن از همراهان شد.

پس از این جنایت، نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اجرای عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی مواضعی که در جنایت تروریستی علیه مستشاران ایرانی مشارکت داشتند را با پهپادها و موشک‌ها هدف قرار دادند.

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • سردار فدوی خطاب به اسرائیل: التماس کردید حمله نکنیم، اما تصمیم حیدری گرفته شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی