Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@14:17:24 GMT

بارش ۲۰ سانتی متری برف در ارتفاعات گلستان

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۵۸۲۰

بارش ۲۰ سانتی متری برف در ارتفاعات گلستان

نوربخش داداشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: سامانه سرد و بارشی که از روز گذشته آسمان گلستان را تحت تأثیر قرار داده سبب بارش برف و باران در شهرها و مناطق کوهستانی استان شده است.

وی افزود: فعالیت این سامانه سبب بارش برف و کولاک در ارتفاعات جنوب غربی مانند درازنو، حاجی آباد و شاهکوه و خوش ییلاق و توسکستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داداشی از سفیدپوش شدن اکثر ارتفاعات استان خبرداد و گفت: ارتفاع برف در برخی از مناطق بین ۱۵ الی ۲۰ سانتی متر گزارش شده است.

وی بیان کرد: همچنین در فرودگاه گرگان ۱۸ میلی متری، بندرترکمن ۱۹ میلی متر و علی آبادکتول ۱۸ میلی متر باران ثبت شده است.

داداشی ادامه داد: بارش ها از روز شنبه ضعیف و یکشنبه ابرناکی خواهیم داشت و فعالیت سامانه از بامداد دوشنبه متوقف خواهد شد.

وی گفت: همچنینطی این مدت بارش باران سبب آبگرفتگی معابر و بالا آمدن آب رودخانه شد و کاهش ۱۲ درجه ای دما را هم به همراه داشت.

کد خبر 4773060

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش برف گرگان بوشهر یوم الله 13 آبان زلزله شهرکرد ایلام راهپيمايي 13 آبان گرگان شیراز تئاتر کودک و نوجوان هفته وحدت خطبه های نماز جمعه بیرجند سفر استانی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۵۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی جدید از فردا در اردبیل

ایسنا/اردبیل بر اساس اعلام سازمان هواشناسی استان اردبیل، سامانه بارشی جدیدی از عصر فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت تا اواخر چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت وارد استان اردبیل می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی در تمامی مناطق استان اردبیل، وزش تندبادهای موقتی؛ بارش متناوب باران (گاهی به صورت رگبار باران توام با رعدوبرق)؛ رخداد تگرگ بویژه در مناطق کوهستانی و دامنه کوه‌ها و بارش برف در ارتفاعات بویژه در ارتفاعات سبلان انتظار می رود.

آبگرفتگی معابر عمومی و روان آب درون شهری؛ سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی؛ برخورد صاعقه در دامنه کوه ها؛ لغزندگی جاده های مواصلاتی و اختلال در عملیات پروازی از مخاطره های جوی این رویداد خواهد بود.

به هموطنان توصیه می شود؛ از اتراق و تردد در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها اجتناب کنند و عشایر منطقه جهت جلوگیری از چرای احشام در دامنه کوه و عدم تردد در حاشیه رودخانه ها و نواحی مرتفع اطلاع رسانی شود؛ به توصیه های کارشناسان جهاد کشاورزی جهت پیشگیری از خسارت توجه شود، احتیاط در انجام پروژه های عمرانی و ساختمانی و اجتناب از صعود به ارتفاعات مورد انتظار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فعالیت سامانه بارشی جدید از فردا در اردبیل
  • بارش باران اخیر در پاوه از مرز ۱۰۰۰ میلی‌متر گذشت
  • بارش ۴۸ میلی متری باران برای کرمانشاه
  • بیدروبه، دزفولو حسینیه پربارش‌ترین تقاط خوزستان
  • ثبت ۱۱۲ میلی‌متری باران در رومشکان
  • ثبت ۱۰۸ میلی‌متری باران در رومشکان
  • بارش‌ باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • تداوم بارش باران تا روز شنبه در آذربایجان ‌غربی
  • بارش باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • این ۱۷ استان امروز جمعه منتظر بارش شدید باشند / سامانه بارشی جید دوشنبه وارد می‌شود