Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-09@02:09:00 GMT

روحانی: جا پای برادرم گذاشتن کار سختی است

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۶۲۵۸

روحانی: جا پای برادرم گذاشتن کار سختی است

خبرگزاری میزان- حسن روحانی، مربی تیم ملی کاراته گفت: جا پای برادرم (حسین روحانی) گذاشتن کار سختی است اما امیدوارم سهم کوچکی در موفقیت‌های کاراته داشته باشم. تاریخ انتشار: 00:04 - 25 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۷۶۹۴

حسن روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص حضور در کادر‌فنی تیم ملی کاراته اظهار داشت: برای من افتخار بزرگی است که در خدمت تیم ملی بزرگسالان هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانم جا پای برادرم (حسین روحانی) گذاشتن کار سختی است، اما نکات ریز و هرچند کوچکی که می‌بینم را کاراته‌کاها انتقال می‌دهم. امیدوارم سهم کوچکی در موفقیت‌های کاراته ایران داشته باشم.

وی افزود: با تمام احترامی که برای سایر رشته‌ها قائلم، اما کاراته شانس بیشتری برای کسب مدال در المپیک ۲۰۲۰ دارد. کاراته ورزش رکوردی نیست که بتوانیم دقیق همه چیز را پیش‌بینی کنیم، اما پتانسیل کادرفنی و ملی‌پوشان بسیار بالا است و به آینده این تیم خوشبین هستم.

مربی تیم ملی کاراته در خصوص توقعاتی که از این تیم ایجاد شده، تصریح کرد: اولویت ما کسب سهمیه المپیک است و باید در راه جمع کردن امتیازات المپیکی موفق باشیم.  اینکه همیشه از یک قهرمان بخواهیم روی سکوی نخست قرار بگیرد، درست نیست. وقتی تیم ملی در مسابقات طلا می‌گیرد، برخی‌ها می‌گویند نتیجه خوب نبوده، اما وقتی دو یا سه طلا کسب می‌شود؛ همان عده مدعی می‌شوند سطح مسابقات پایین است. در مجموع باید توقعات منطقی باشد.

روحانی در پاسخ به این سوال که آیا همراه تیم ملی کاراته به کاراته وان اسپانیا اعزام می‌شود یا خیر، خاطرنشان کرد: فدراسیون در تلاش است تا کار‌های مربوط به اعزام من را انجام دهد، اما با توجه به اینکه دیر به کادرفنی اضافه شدم، فکر نمی‌کنم بتوانم تیم ملی را در اسپانیا همراهی کنم. مهم موفقیت تیم است. امیدوارم نتایج خوبی در این رقابت‌ها کسب کنیم تا شرایط ملی‌پوشان در رنکینگ بهتر شود.

بیشتر بخوانید: معرفی روحانی به عنوان مربی تیم ملی کاراته

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسن روحانی کاراته تیم ملی کاراته المپیک 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۶۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان خوشاب، این دوره از رقابت‌ها با حضور ۷ کشور ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان ایران و افغانستان طی ۵ روز به میزبانی ازبکستان در شهر سمرقند این کشور برگزار شد.

گفتنی است؛ فاطمه عروجی توانست در رشته کاتا با غلبه بر حریفان قدرتمند خود برای نخستین بار در ورزش خراسان رضوی مقام نائب قهرمانی را از آن خود کند.

دیگر خبرها

  • امتناع ریو فردیناند از پا گذاشتن روی لوگوی رئال مادرید هنگام ورود به زمین سانتیاگو برنابئو / فیلم
  • فردا؛ آغاز اردوی تیم‌های ملی کاراته بانوان
  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • فیلم؛ سرکار گذاشتن بامزه خانم معلم توسط دانش آموزان
  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه «الجزیره» در کابینه رژیم صهیونیستی