Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: افزایش خودسرانه قیمت ها ممنوع است و شهروندان در صورت مشاهده این موارد را سریعا اطلاع دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، علی زینی ونداظهار داشت: آنچه از روز گذشته اتفاق افتاده بر اساس تدابیری بوده که از طرف مسئولان دولتی و کارشناسان انجام شده که جزئیات آن نیز از طریق اطلاعیه ها و مصاحبه های متعدد به مردم اطلاع رسانی شده است که در نهایت مابه التفاوت اختلاف بنزین به مردم جامعه هدف بازگشت داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 وی تاکید کرد: اصلاح قیمت بنزین هیچ تأثیری بر تعرفه سایر اقلام در کشور نداشته و اگر عده ای خارج از ضابطه به صورت خودسرانه قیمت‌ها را افزایش دهند متخلف بوده و مردم می‌توانند این موارد را اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت با آنها برخورد قانونی شود.

 وی با بیان اینکه مردم گزارش تخلفات را به فرمانداری ها، تعزیرات و نهادهای مربوط اطلاع دهند گفت: تقاضای ما از مردم این است به اخبار و مطالبی که در کانال‌های خبری معاند و گروه‌های مخالف نظام اسلامی منتشر می‌شود استناد نکنند چرا که آنها خیرخواه نبوده و حتی اکثر تصاویر و کلیپ های منتشر شده یا مربوط به کشور ما نبوده و یا در سالهای گذشته اتفاق افتاده است که به نیت فریب مردم نشر می دهند.

وی تصریح کرد: مخالفان نظام با این حربه به دنبال تحریک مردم و ایجاد التهاب در جامعه هستند که شهروندان باید با درایت خود جلوی تحقق خواست دشمنان را بگیرند.

 معاون سیاسی اجتماعی استاندار تاکید کرد: خواسته و مطالبات مردم مورد بررسی قرار خواهد گرفت و از آنجا که این طرح در ابتدای راه است قطعاً نواقص و کاستی هایی دارد که به مرور زمان مشکلات برطرف خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید: زنگ شکوفه ها در سرابله نواخته شد سیستان و بلوچستان در خط مقدم مبارزه جهانی با مواد مخدر است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه سیستان و بلوچستان مصاحبه معاون سیاسی نظام اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۷۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)

عصر ایران _ اجاره‌نشین‌ها امسال باید ۴۰ درصد از مبلغ پرداختی سال قبل را به اجاره بهای خود اضافه کنند. تورم مسکن در فروردین امسال به ۴۲ درصد رسیده است.

گزارش را اینجا ببینید

عده زیادی توان پرداخت این هزینه را ندارند و خطر حاشیه‌نشینی چند میلیون نفر را تهدید می‌کند. همین حالا هم چهار دهک جامعه نمی‌توانند خانه اجاره کنند. با گران‌تر شدن اجاره‌ها تعداد بیشتری از مردم بی‌خانمان می‌شوند. دولت هم راهکار مشخصی نداده است. این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ضرورت احداث تهران جدید یک فعال کارگری : دولت رئیسی هم نه تنها مشکلی از مشکلات کارگران حل نکرد، بلکه روز به روز به مشکلات آنها اضافه کرد

دیگر خبرها

  • بازگشت دلار به کانال ۵۹هزار
  • بازگشت دلار به کانال ۵۹/دلار تلگرامی خریدار ندارد
  • مردم نمی‌دانند در چه حوزه‌هایی وقف کنند
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ مثقال در کانال ۱۴ میلیونی بسته شد
  • اطلاعیه شهرداری در مورد افتادن یک کارگر به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • (تصاویر) گزارش رسانه خارجی از قنات‌های تاریخی یزد
  • بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)
  • شهروندان در آذربایجان‌غربی در ارتفاعات و مسیر رودخانه‌ها اتراق نکنند
  • طلای جهانی پس رفت