Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر در آیین گفت: این رویداد که با استقبال خوب دانشجویان و بویژه دانش‌آموزان مواجه شد فرصت مناسبی برای به اشتراک گذاشتن ایده‌ها و خلاقیت‎ها است.

عبدالمجید مصلح افزود: در این رویداد شرکت کنندگان به مدت سه روز با کمک و راهنمایی مشاوران ایده‌های خود را توسعه و تجاری کردند و به تقویت توانمندی‌های مورد نیاز خود پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ایده‌ها باید در یک بازه زمانی بین ۶ ماه تا یک سال از لحاظ فنی مورد بررسی قراگیرد تا در رویدادها از ابعاد بازاری و مدل کسب و کار روی آن تامل شود.

مصلح یادآور شد: در پایان این رقابت‎ها ۱۰ تیم در بخش‌های دانش‌آموزی و دانشجویی با هم به رقابت پرداختند و هر تیم در مدت پنج دقیقه به ارائه ایده خود پرداخت و سپس در بازه ۳ دقیقه‌ای به پرسش‌های داوران پاسخ داد. 

وی افزود: در بخش دانش‌آموزی تیم‌های راکسل، فایل باکس و مون تاک به ترتیب به رتبه‌های نخست تا سوم دست یافتند.

مصلح یادآور شد: در بخش دانشجویی نیز ایده‌های ژانر نرم به عنوان افزار فیلم بین، "الو مامان" خدمات غذایی و  "پوشهر" (پوشاک بوشهر)به ترتیب حائز رتبه‌های برتر شد.

برچسب‌ها بوشهر کارآفرینی خلیج فارس علم و فناوری دانشگاه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر کارآفرینی خلیج فارس علم و فناوری دانشگاه ها بوشهر کارآفرینی خلیج فارس علم و فناوری دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۸۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از رویداد طراحی و بسته‌بندی محصولات خانگی، صنایع دستی و سوغات

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، حلیمه نورمحمدی دبیر رویداد طراحی و بسته‌بندی محصولات خانگی در دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان اظهار کرد: داوری اولیه ایده‌ها اسفند ۱۴۰۲ به پایان رسید و مرحله بعد داوری ایده‌هایی که انتخاب شدند، سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در مرکز نوآوری شهید ستاری رفسنجان انجام و منتخبان مرحله دوم روز پنج شنبه داوری نهایی می‌شوند.

وی افزود: دوشنبه هفدهم اردیبهشت اختتامیه رویداد بسته بندی و طراحی محصولات خانگی و صنایع دستی در دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان خواهد بود.

نورمحمدی عنوان کرد: ۱۱۰ ایده به دبیرخانه رویداد رسید و در نهایت ۴۷ ایده به مرحله داوری رسیدند. امروز پنج شنبه ۶ نفر انتخاب که سه نفر در بخش محصولات خانگی و گیاهان دارویی و ۳ نفر در بخش صنایع دستی و سوغات برگزیده می‌شوند.

نورمحمدی اضافه کرد: مراسم اختتامیه روز دوشنبه در دانشگاه آزاد رفسنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • جزئیاتی از رویداد طراحی و بسته‌بندی محصولات خانگی، صنایع دستی و سوغات
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی 
  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • رسانه‌های استان بوشهر در انتخابات اهتمام ویژه‌ای به امیدآفرینی داشته‌اند
  • بارش باران در ۱۸ استان کشور/ خلیج فارس مواج می‌شود
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد