Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@07:42:10 GMT

ساک دستی که به ویلچر تبدیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۸۵۶۲

ساک دستی که به ویلچر تبدیل می‌شود

خبرگزاری میزان- افراد معلول برای مسافرت با ویلچر با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند و به خصوص تاکردن ویلچر و قراردادن آن در بخش بار یک چالش دائمی است. تاریخ انتشار: 09:50 - 25 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۸۱۸۰

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،به نقل از نیواطلس، افراد معلول برای مسافرت با ویلچر با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند و به خصوص تاکردن ویلچر و قراردادن آن در بخش بار یک چالش دائمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین رو یک مهندس انگلیسی به نام ریچارد ویلیامز یک محصول جایگزین را اختراع کرده است.

این محصول جایگزین یک ویلچر تاشو است که به شکل کیف دستی درمی آید. ویلچر یادشده که صندلی مسافرتی نام گرفته، وسیله‌ای است که از قاب و میله‌های آلومینیومی ساخته شده و وزن آن حدود ۶ کیلوگرم است.

بیشتر بخوانید: خرید ویلچر با در بطری‌های پلاستیکی

این ویلچر در زمان استفاده به عنوان کیف دستی هم با استفاده از چرخ‌ها بر روی زمین و هم با بندهایش بر روی دوش و شانه فرد قابل حمل است. بدین شیوه می‌توان ۱۷ لیتر بار را با کیف دستی مذکور جابجا کرد. همچنین بدین شیوه می‌توان ویلچر را به راحتی به درون هواپیما آورد و در بخش بار قرار داد.

کل فرایند تبدیل این ویلچر به کیف دستی و بالعکس تنها ۳۰ ثانیه طول می‌کشد. حداکثر وزن قابل تحمل توسط این ویلچر برای حمل افراد صد کیلوگرم است. قیمت این محصول که در آینده نزدیک به بازار می‌آید ۶۲۶ دلار است.

منبع:فارس
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: افراد معلول اختراع جالب ویلچر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۸۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دبیر برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته شهرستان زابل گفت: این نمایشگاه به مدت شش روز در دانشگاه زابل دایر است.
مهین جاودان افزود: این نمایشگاه تا ۱۴ اردیبهشت ماه  با هدف معرفی و بازاریابی ظرفیت‌های تولیدی و کارگاهی هنرمندان فعال صنایع‌دستی در محل سایت قدیم دانشگاه زابل دایر است. 

وی ادامه داد: به مناسبت هفته کار و کارگر و کارآفرینی و هفته معلم، این نمایشگاه با همکاری دانشگاه زابل، مرکز نوآوری، بخشداری کرباسک و میراث‌فرهنگی دایر شده است.

دیگر خبرها

  • نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • آخرین آمار از وضعیت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا | این ۶ استان کمترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی را داشته‌اند
  • جشنواره صنایع دستی از دستاوردهای هنرمندان کشور
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده
  • توصیه محمد معتمدی برای استفاده از صنایع دستی + فیلم
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری شود
  • دژکرد اقلید شهر ملی کیسه‌بافی می‌شود
  • تبدیل دانشگاه‌های آمریکا به پادگان
  • آموزش تبدیل جعبه کفش به کیف دستی (فیلم)
  • تبدیل جعبه کفش به کیف دستی (فیلم)