Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم اختتامیه مسابقات لیگ جودو بانوان در باشگاه انصار المهدی بندرعباس با حضور مدیر کل ورزش و رییس هیئت، دبیر و نایب رئیس بانوان هیئت هرمزگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ محمودرضا امیاری گفت : پیشرفت جودو را می‌توان با اشتیاق زیاد در شرکت کنندگان دید و نظم و فضای خوبی در باشگاه های جودو دیده می شود و جای تقدیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : برای این نونهالان آینده درخشانی در پیش رو است که با برنامه های درست هیئت به سطوح بالاتری خواهند رسید.

در ادامه این مراسم نایب رئیس هیئت جودو گفت : کمیته لیگ در هییت استان برپا شده است که راه اندازی لیگ بانوان یکی از عوامل مهم در استعدادیابی و توسعه و شناسایی جودو در بین افراد است.

فاطمه نگهداری افزود : این لیگ نقطه عطفی است برای رسیدن به اهداف بلند مدت هیات و انتظار داریم با برگزاری مسابقات لیگ تعادل رقابتی مناسبی بین باشگاهها برقرار و زمینه مناسبی برای کسب آمادگی نسبی نونهالان جهت رقابت های کشوری فراهم شود.

در پایان  از تیمهای اول تا سوم لیگ نونهالان و خردسالان جودو بانوان استان هرمزگان با اهدای کاپ ،مدال و لوح  توسط مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان هرمزگان و رئیس هیئت جودو استان تجلیل شد.

 

بیشتر بخوانید: برگزاری مسابقات چهارجانبه جودو یادواره شهید رمضانی در تربت حیدریه برگزاری کلاس بازآموزی داوران استان با حضور مدرس فدراسیون/ برگزاری مسابقات جودو نوجوانان یادواره 3 هزار شهید استان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان جودو رقابت برنا هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۹۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم

رضا ذاکری رئیس اداره ورزش سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مسابقات والیبال دو نفره ساحلی تور آزاد بانوان از ۵ تا ۷ اردیبهشت ماه به میزبانی منطقه آزاد قشم در زمین ورزشی سایت پارک زیتون  برگزار خواهد شد.

وی افزود: تاکنون ۱۵ تیم از سراسر کشور برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده‌اند.

جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس با داشتن سواحل زیبا و امکانات برگزاری ورزش‌های دریایی، هوایی و ساحلی در جنوب ایران واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم