Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا خندان رو در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با عبور امواج ناپدار جوی از لایه میانی جو استان به طور متناوب تا اواخر هفته جاری شاهد افزایش ابر در منطقه خواهیم بود.

وی بیان کرد: همچنین با افزایش رطوبت جو در منطقه به تدریج تا صبح روز سه شنبه مقداری از شدت یخبندان شبانه در استان کاسته می شود.

مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی ادامه داد: هرچند کماکان کمینه دمای صبح فردا در برخی از نقاط استان صفر و زیر صفر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمال بارش باران در غالب نقاط

خندان رو با اشاره به اینکه در روز یکشنبه احتمال بارش پراکنده در غرب استان وجود دارد، عنوان داشت:  از اواخر روز دوشنبه نیز تا روز پنج شنبه با تقویت ناپداری ها علاوه بر افزایش سرعت باد بارش باران در غالب نقاط استان پیش بینی می شود.

خندان با بیان اینکه همچنین در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف و باران به ویژه طی روز چهارشنبه قابل پیش بینی است، بیان داشت: علاوه بر این بارش تگرگ و تشکیل مه در این مدت دور از انتظار نخواهد بود.

وی، قاین با ثبت شش درجه سلسیوس زیر صفر را سردترین شهر استان طی ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد و گفت: همچنین دهسلم با ثبت ۲۲ درجه سلسیوس گرمترین نقطه استان در این مدت بوده است.

مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی اضافه کرد: تغییرات دمایی مرکز استان نیز بین صفر و ۱۶ درجه در نوسان بوده است.

کد خبر 4773257

منبع: مهر

کلیدواژه: هواشناسی خراسان جنوبی برف و باران بوشهر زلزله یوم الله 13 آبان شهرکرد ایلام راهپيمايي 13 آبان گرگان شیراز تئاتر کودک و نوجوان هفته وحدت خطبه های نماز جمعه قزوین سفر استانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۹۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان بارانی می‌شود

ایسنا/لرستان مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: سطح زرد برای استان صادر شده است.

بهروز مرادپور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از غروب امروز دوشنبه شاهد فعالیت سامانه بارشی در استان خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: این شرایط با بارش پراکنده و رگباری باران، رعد و برق، رگبار تگرگ، وزش باد نسبتا شدید تا شدید، خطر اصابت صاعقه همراه است.

مدیرکل هواشناسی لرستان با اشاره به بارش خفیف و پراکنده در جنوب و غرب استان، اضافه کرد: برای روز سه شنبه نیز بارش پراکنده و رگباری باران در اغلب نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

مرادپور رگبار باران در همه نقاط استان را پدیده غالب روزهای پایانی هفته برشمرد و ادامه داد: برای روز شنبه نیز بارش پراکنده و رگباری باران در اغلب نقاط استان پیش‌بینی می‌شود و این سامانه بارشی غروب شنبه از استان خارج خواهد شد.

وی لغزندگی سطح جاده ها، اختلال در تردد، ایجاد رواناب و آبگرفتگی معابر، مه آلودگی هوا و کاهش میدان دید افقی و ... را از جمله مخاطرات سامانه بارشی پیش‌رو بیان کرد.

این مسئول تصریح کرد: احتیاط در تردد به ویژه در مسیرهای کوهستانی، عدم فعالیت‌های کوهنوردی، عدم توقف در بستر مسیل ها و حاشیه رودخانه‌ها، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت و سست، احتیاط عبور عشایر و چرای دام در نواحی کوهستانی و سایر اقدامات پیشگیرانه لازم انجام شود.

مدیرکل هواشناسی لرستان بیان کرد: پتانسیل بارشی این سامانه بارشی در ساعاتی از روزهای چهارشنبه و جمعه نمود بیشتری خواهد داشت که وقوع اغلب مخاطرات در محدوده هشدار نارنجی پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش سنگین باران در برخی استان‌ها تا خرداد
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چهار روز آینده/ بارش باران و رعد و برق در این نقاط
  • لرستان بارانی می‌شود
  • بارش باران در برخی نقاط فارس
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی خیزش گردوخاک محلی و موقتی در خوزستان/ باران در راه است
  • یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری