Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با وجود نیاز مبرم پرسپولیس به جذب حداقل یکی دو بازیکن برای تقویت این تیم، اما به دلیل پر بودن لیست سرخپوشان فعلاً مسئولان این باشگاه قادر به جذب بازیکن حتی بازیکن آزاد نیستند. این مسئله باعث شده تا گابریل کالدرون راه دیگری را درنظر بگیرد.

پرسپولیس نیاز به جذب یک مهاجم تمام‌کننده و یک بازیساز دارد و در همین رابطه سرمربی آرژانتینی درنظر دارد در نیم فصل لیگ برتر لیست خروجی به مسئولان باشگاه ارائه دهد تا با باز شدن لیست، پرسپولیس بتواند بازیکنان مورد نظر خود را جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کالدرون هنوز به جمع‌بندی در خصوص اینکه چه بازیکن یا بازیکنانی در لیست مازاد قرار بگیرند نرسیده اما چیزی که مشخص است این است که او برای اضافه کردن یکی دو بازیکن به لیست تیمش باید بازیکنانی را از لیست خارج کند. اعلام اسامی در این خصوص فعلا گمانه زنی است اما قرار است سرمربی آرژانتینی در صورت قطعیت در این تصمیم، لیست خود را به صورت محرمانه به مدیرعامل این باشگاه ارائه دهد.

256 251

کد خبر 1321672

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس گابریل کالدرون سهمیه بندی بنزین بنزین تیم ملی فوتبال ایران ایالات متحده آمریکا بارش برف باران حسن روحانی پمپ بنزین لیگ برتر نوزدهم دونالد ترامپ واردات بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۹۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت

باشگاه لیورپول بعد از حاشیه‌های اخیر محمد صلاح تصمیم دارد این بازیکن را در لیست فروش این باشگاه قرار دهد. 

به گزارش تابناک ورزشی‌؛ محمد صلاح بهترین گلزن تاریخ باشگاه لیورپول و نزد هواداران از جایگاه خاصی برخوردار است. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه انگلیسی است. صلاح تابستان سال قبل تا آستانه جدایی از لیورپول پیش رفت. الاتحاد عربستان سخت به دنبال جذب ستاره مصری لیورپول بود و پیشنهاد وسوسه‌انگیزی را به او ارائه داد اما مخالفت یورگن کلوپ باعث شد صلاح در نهایت در لیورپول باقی بماند.

شبکه HTIC انگلیس اعلام کرد مایکل ادواردز، مدیر اجرایی باشگاه لیورپول، پس از حاشیه‌سازی اخیر محمد صلاح و درگیری لفظی‌اش با یورگن کلوپ، با جدایی این بازیکن در تابستان پیش رو و حضورش در لیگ عربستان اعلام موافقت کرده است و به این ترتیب باید منتظر حضور این فوق ستاره مصری در لیگ حرفه‌ای عربستان بود.

در این گزارش شبکه انگلیسی آمده است یک تیم عربستانی پیشنهاد دستمزد هفتگی سه میلیون پوندی را به صلاح داده که بالاتر از حقوق کریستیانو رونالدو در النصر است.

صلاح تا ژوئن ۲۰۲۵ با لیورپول قرارداد دارد و باشگاه انگلیسی برای فروش این بازیکن ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون پوند طلب خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین
  • بایرن ظرف یک هفته در مورد رانگنیک تصمیم می‌گیرد