Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقی پور گفت: فعالیت‌های مؤسسات و خانه های قرآنی چهارمحال و بختیاری طی روزهای آینده توسط سازمان دارالقرآن ارزیابی می شود.

«محسن تقی پور» امروز (شنبه 25 آبان) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: با حضور کارشناسان سازمان دارالقرآن ارزیابی در روزهای دوشنبه و سه شنبه 27 و 28 آبان ماه جاری فعالیت های قرآنی استان مورد ارزیابی قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: ارزیابی، بازدید از فعالیت های قرآنی اداره امور قرآنی استان، اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی، خانه های قرآنی و تهیه گزارش از برنامه های حضور کارشناسان سازمان دارالقرآن به استان است.

 

وی ابراز کرد: حضور کارشناسان سازمان دارالقرآن نه تنها موارد و اشکالات مؤسسات قرآنی استان را بازگو می کند بلکه مسئولین مؤسسات و خانه های قرآنی با اقدامات و نظرات جدید سازمان دارالقرآن آشنا می شوند.

 

تقی پور بابیان اینکه اماکن قرآنی استان نیاز اساسی به اعتبارات دارد گفت: حضور کارشناسان سازمان دارالقرآن کشور به استان می تواند در جذب اعتبارات استانی و کشوری تاثیر گزار باشد.

 

رئیس اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه ۱۲۰ خانه قرآنی در چهارمحال و بختیاری تحت نظارت سازمان تبلیغات اسلامی استان فعالیت می کنند گفت: از این تعداد ۶۵ خانه قرآنی شهری و ۵۵ خانه قرآنی روستایی هستند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل هفته کتاب و کتابخوانی شبستان یزد اصفهان مساجد سازمان دارالقرآن کشور خانه های قرآنی موسسات قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۹۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون‌ دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در نی ریز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسئول امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی نی ریز گفت: این دوره از مسابقات با حضور ۶۹ حافظ قرآن خواهر و برادر در همه رده‌های سنی برگزار شد.

نوبختی با بیان این که داوطلبان، حافظان ۱۰ و ۲۰ جزء قرآن بودند، افزود: شرکت کنندگان به ۱۵۰ سوال قرآنی به مدت یک ساعت پاسخ دادند.

 

دیگر خبرها

  • سابقه دیرینه دارالقرآن الکریم حرم رضوی در زمینه ترویج قرآن کریم
  • دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی، منادی قرآن و معارف اهل بیت(ع)
  • آزمون‌ دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در نی ریز
  • حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • قدردانی از باسابقه‌ترین مربی قرآنی حرم مطهر رضوی در روز معلم
  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • آماده باش هلال‌احمر در پی هشدار سازمان هواشناسی