Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:05:06 GMT

رد تجدید نظرخواهی پرسپولیس، تراکتور و قلعه نویی

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۹۴۹۸

رد تجدید نظرخواهی پرسپولیس، تراکتور و قلعه نویی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته استیناف آرای خود را در خصوص تجدید نظرخواهی امیر قلعه نویی دو تیم باشگاهی لیگ برتری به شرح زیر اعلام کرد:

* در خصوص درخواست استیناف امیر قلعه نوعی مبنی بر محکومیت تجدید نظرخواهی به یکصد میلیون ریال به دلیل مطالب توهین آمیز نسبت مقام رسمی در فوتبال ( رییس کمیته انضباطی)، این کمیته اعلام کرد با توجه به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده مستندا به ماده ۱۰۶ آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض، دادنامه صادره عینا تایید میگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

( رای صادره قطعی است)

* در خصوص درخواست استیناف باشگاه پرسپولیس مبنی بر محکومیت تجدید نظر خواهی به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال بابت ارتکاب تخلف ورود هوادار تیم به درون زمین مسابقه با توجه به گزارش مقام رسمی مسابقات و توجه به بند ۲ ماده ۸۵ و قسمت الف بند ۳ ماده ۸۶ مقرارت انضباطی فدراسیون فوتبال، با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ایراد واعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده مستندا به ماده ۱۰۷ آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض، دادنامه صادره عینا تایید می گردد. ( رای صادره قطعی است)

* در خصوص درخواست استیناف باشگاه تراکتور مبنی بر محکومیت تجدید نظر خواهی به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل سوء رفتار تیمیم و اخذ ۵ کارت زرد از داور مسابقه در جریان بازی دو تیم ذوب آهن و تراکتور سازی از سری مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه فولاد شهر، با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده مستندا به ماده ۱۰۶ آیین نامه انضباطی فدراسیون ضمن رد اعتراض دادنامه صادره عینا تایید می گردد. ( رای صادره قطعی است)

کد خبر 4773321

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال تراکتور امیر قلعه نویی تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال مارک ویلموتس کشتی فرنگی گابریل کالدرون تیم فوتبال امید ایران لیگ کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۹۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد

به گزارش “ورزش سه”، چند روزی از حضور حمید مطهری یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال در تراکتور می‌گذرد و این مربی فعلاً مسئولیت فنی قرمزپوشان تبریزی را بر عهده دارد.

مطهری هفته گذشته در جام حذفی مقابل ذوب‌آهن هم هدایت تراکتور را انجام داد، تیمش را عصر چهارشنبه به مصاف استقلال می‌فرستد و در چنین شرایطی او به‌طور رسمی از کادر فنی تیم ملی جدا شده است.

عضو تازه کادر فنی تراکتور بعد از حضور در تبریز از جمع دستیاران قلعه‌نویی جدا شده؛ محسن معتمدکیا مدیر رسانه تیم ملی ضمن اعلام خبر جدایی مطهری از کادر فنی گفته است: آقای قلعه‌نویی هنوز تصمیمی درباره جایگزین این مربی نگرفته و هر زمان در این خصوص تصمیم‌گیری شود به اطلاع هواداران فوتبال خواهد رسید.

حمید مطهری مدتی بعد از انتخاب به‌عنوان سرمربی تیم ملی کارش را در جمع همکاران او شروع کرد و حالا با بازگشت به عرصه باشگاهی دیگر فعالیتی در تیم ایران نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار