Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@14:22:33 GMT

چرا پکیج شوفاژ دیواری بی‌تا بخریم؟

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۹۷۴۱

چرا پکیج شوفاژ دیواری بی‌تا بخریم؟

از سال ۱۳۷۲ که برای اولین بار شرکت بوتان پکیج شوفاژ دیواری را به بازار ایران عرضه کرد، همواره بخشی از قطعات این دستگاه‌ها وارداتی بود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی گروه صنعتی بوتان بوتان، از سال گذشته شرکت بوتان ضمن استمرار تولید پکیج‌های شوفاژ با قطعات ایرانی و ایتالیایی، اقدام به عرضه پکیج شوفاژ دیواری جدید با برند «بی‌ تا» کرد که وجه تمایز آن استفاده از قطعات ایرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت سابقه موفق ایرانی سازی صد درصد قطعات آبگرمکن و صدور انبوه این محصول کاملاً ایرانی با تیراژ انبوه به اروپا را در کارنامه خود دارد.

در راستای حمایت از تولید کالای ایرانی، پکیج شوفاژ دیواری «بی‌تا» با اتکا به تجربه و سوابق بوتان در تولید، توزیع، خدمات و  پشتیبانی محصولات گرمایشی و با به‌روزترین خطوط تولید و جدیدترین فن‌آوری‌ها تولید شده است.

شرکت بوتان هدف از تولید پکیج شوفاژ دیواری «بی‌تا» را ارائه محصولی با کیفیت به قیمت مناسب، با رویکرد داخلی‌سازی و کاهش سهم قطعات وارداتی برشمرده است. بر این اساس در ساخت پکیج شوفاژ دیواری «بی‌تا» از قطعات تولیدی گروه صنعتی بوتان با درجه کیفی بالا و قطعاتی از تأمین‌کنندگان داخلی استفاده‌ شده و این محصول نشان استاندارد ملی ایران را کسب کرده است.

داخلی سازی اکثر قطعات این برند جدید پکیج شوفاژ دیواری، موجب شده که قیمت این محصول ضمن حفظ کیفیت، کمتر از دیگر محصولات مشابه بوده و به همین دلیل در شرایط فعلی که قدرت خرید مشتریان کاهش‌ یافته با استقبال فراوانی از سوی مشتریان مواجه شده است.

پکیج شوفاژ دیواری «بی‌تا» از پشتیبانی و خدمات پس از فروش شرکت بوتان برخوردار است. در واقع خدمات این محصول توسط گروه صنعتی بوتان و با پشتیبانی شبکه گسترده این شرکت در سراسر کشور ارائه می‌شود. این شبکه با پشتیبانی ۱۹۰۰ سرویس‌کار مجاز در ۶۵۰ شهر در تمامی روزهای هفته حتی ایام تعطیل پاسخگوی مشتریان است.

نکته مهم دیگر این‌که  تعمیرات احتمالی  این محصول به دلیل طراحی ساده آن، راحت‌تر و در کمترین زمان توسط سرویس‌کاران مجاز انجام می‌شود. همچنین با توجه به عدم وابستگی به قطعات خارجی، تأمین قطعات پکیج شوفاژ دیواری «بی‌تا» در دوران دوساله گارانتی و تا ۱۰ سال از تاریخ تولید، با اطمینان حداکثری همراه است.

این محصول گرمایشی در ظرفیت‌های ۲۲ و ۲۴ دارای محفظه احتراق باز و بسته به بازار عرضه‌ شده است.

نکته پایانی اینکه پکیج شوفاژ دیواری «بی‌تا» با توجه به شرایط محیطی، قابلیت تأمین گرمایش و تأمین آب گرم بهداشتی فضایی تا ۲۱۰ مترمربع را دارد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بوتان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۹۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سلامت دام‌ها با تولید محصول ایرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما، فناوران یک شرکت دانش بنیان موفق به ساخت محصول ضدعفونی کننده برای افزایش سلامت دام ها شدند. 

بر اساس این گزارش،  این محصول با پیشگیری از ابتلای دام به انواع بیماری ها، به ارتقای امنیت غذایی در کشور نیز کمک می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رانت ۴ میلیارددلاری مونتاژکاران؛ التهاب بازار خودرو نخوابید
  • رانت ۴ میلیارد دلاری مونتاژکاران؛ التهاب بازار خودرو نخوابید
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • افزایش سلامت دام‌ها با تولید محصول ایرانی
  • تولید محصول دانش‌بنیان نیروگاهی باهدف جلوگیری از خروج ارز
  • ۹۵ درصد قطعات نیروگاهی کشور ساخت داخل است/ آمادگی برای فصل گرما
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • تولید ۲۰ محصول دانش‌بنیان در شرکت‌های زیرمجموعه اوقاف