Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@08:28:34 GMT

توليد سه هزار ميلياردي عسل در کشور

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۰۳۳۰

توليد سه هزار ميلياردي عسل در کشور

خبرگزاری آریا- نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی ، سالانه 90 هزار تن عسل در کشور تولید می شود که ارزش آن 3 هزار میلیارد تومان است.

 به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان قائم شهر، سید علی ادیانی در دومین جشنواره شهر عسل که در شهرستان سوادکوه شمالی برگزار شد، با بیان اینکه بیان حق و عدالت امر ساده ای است اما در اجرا سخت است، گفت: اقتصاد مقاومتی بعنوان بهترین روش برای برون رفت از مسایل داخلی کشور باید در عمل به دست قانون گذاران در مجلس و مجریان در حوزه دولت و نهادهای حاکمیتی بروز و ظهور پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادیانی ادامه داد: یکی از مصادیق بارز حمایت از اقتصاد مقاومتی حمایت از زنبورداران است چراکه این صنعت کمترین وابستگی را به خارج دارد و بعنوان محصول کاملا داخلی است.

وی افزود: اگر قرار است با توجه به ظرفیت های داخل کشور به اقتصاد مقاومتی پایبند باشیم باید به تولیدات و محصولات کشاورزی داخل کشور بویژه زنبورداری و تولید عسل و فرآورده های آن توجه کنیم.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سالانه 90 هزار تن عسل در کشور تولید می شود که ارزش آن 3 هزار میلیارد تومان است و در این راستا انتظارمان این است صندوق حمایت از توسعه زنبورداری بعنوان متولی این امر در جهت تقویت و حمایت از این صنعت گام بردارد.

ادیانی بیان کرد: وقتی میگوییم "شهر عسل" این کلمه باید نمود و ظهور داشته باشد و بر این اساس باید جایگاه هایی برای عرضه عسل و فرآورده های آن در حاشیه جاده ها تببین گردد تا مسافرانی که از این جاده ها گذر می‌کنند اقدام به خرید کنند و این امر ایجاد اشتغال برای تولیدکنندگان را به همراه دارد.

وی اضافه کرد: اگر قرار است منابع طبیعی برای ایجاد جایگاه ها ورود پیدا کند پیگیری شود تا جایگاه هایی برای عرضه کنندگان محصولات کشاورزی، عسل و فرآورده های آن در اختیار قرار گیرد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تولید سه هزار میلیاردی عسل کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۰۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۴۴۹ طرح راکد و غیرفعال به چرخه تولید با حمایت بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

 به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، از مجموع 609 فقره طرح غیرفعال یا راکد شناسایی شده در پایان سال 1401، تعداد 449 فقره طرح طی سال 1402 از طریق تامین مالی به مبلغ 30 هزار و 747 میلیارد ریال، با اقداماتی نظیر تمدید، رفع مشکل پرداخت اقساط، تخصیص تسهیلات تکمیلی و سایر اقدامات قانونی، تعیین تکلیف و به چرخه تولید بازگردانده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور ۳ هزار نفری کارگران سوادکوه در جبهه‌های دفاع مقدس
  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • نصب ۱۲۰ پنل خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • بازگشت ۴۴۹ طرح راکد و غیرفعال به چرخه تولید با حمایت بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهند ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • دستگیری ۵ حفارغیر مجاز در شهرستان سوادکوه
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور