Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سردار حسینی آخرین وضعیت راه‌های درون شهری و برون شهری کشور را تشریح و اظهار کرد: در حال حاضر محورهای استان مازندران، شمال استان تهران، ارتفاعات محور کرج چالوس، بخشی از محورهای استان سمنان مانند محور جدید سمنان به قم و استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و شمال استان فارس شاهد بارش برف هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته در حال حاضر محوری که به دلیل بارش مسدود شده باشد را نداریم.

رئیس پلیس راه راهور ناجا با بیان اینکه شب گذشته به صورت موقت محور کیاسر به سمنان به دلیل شدت بارش برف برای چند ساعتی مسدود شده بود گفت: نکته مهم تجهیزاتی است که رانندگان باید در صورت تمایل به رانندگی در محورهای یاد شده باید به همراه داشته باشند، به ویژه زنجیر چرخ برای محورهای کوهستانی یکی از تجهیزات الزامی است.

حسینی افزود: طرح زمستانه ما معمولا از نیمه دوم آذرماه آغاز می‌شود ولی به واسطه شرایط پیش آمده و سرما و بارش برف نسبتا زودهنگام، به همه استان‌های سردسیر ابلاغ کردیم که در محل راهدارخانه‌هایی که در گردنه‌های برفگیر وجود دارد نسبت به استقرار تیم‌های پلیس اقدام کنند.

وی تاکید کرد: شرایط رانندگی در شرایط جوی برف و باران شرایط خاص خود را دارد که امید است رانندگان با به همراه داشتن تجهیزات ایمنی و توجه لازم در امر رانندگی بتوانیم از حوادث به صورت جدی پیشگیری کنیم.

همچنین مهماندار، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ نیز بااشاره به ترافیک سنگین در برخی محورهای شمالی و غربی پایتخت از جمله دربند، بلوار دانشجو، بلوار رشید الدین فضل‌اله، خیابان ولی عصر(عج)، میدان سیمون بولیوار اشرفی اصفهانی، ستاری، مدرس به شمال،‌ چمران، یادگار امام ، همت و باکری گفت: ترافیک در این محورهای به علت بارش برف و لغزندگی خودروها سنگین است و توصیه می کنیم شهروندان از تردد غیرضروری خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وضعیت جوی و ترافیکی وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۰۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتفاعات سبلان برفی می‌شود

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: طی امروز و فردا با افزایش تندبادهای موقتی شاهد بارش برف در ارتفاعات سبلان خواهیم بود. - اخبار استانها -

مجید کوهی در گفتگو با خبرگزاری تسنیم از اردبیل با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی شماره سه در اردبیل اظهار داشت: با توصیف پدیده های مورد انتظار فعالیت سامانه بارشی در اردبیل از بعدازظهر دوشنبه 17 اردیبهشت آغاز و تا اواخر وقت چهارشنبه 19 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی در اردبیل از وزش تندبادهای موقتی و بارش متناوب باران گاهی به صورت رگبار باران توام با رعدوبرق در مناطق مختلف اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: رخداد تگرگ به ویژه در مناطق کوهستانی و دامنه کوه ها و بارش برف در ارتفاعات به ویژه در ارتفاعات سبلان دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل منطقه اثر این پدیده جوی را تمامی مناطق استان اردبیل اعلام کرد و گفت: بر اثر مخاطرات جوی در اردبیل آبگرفتگی معابر عمومی و روان آب درون شهری، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی، برخورد صاعقه در دامنه کوه ها، لغزندگی جاده های مواصلاتی و اختلال در عملیات پروازی پیش بینی می شود.

کوهی با توصیه به شهروندان در راستای اجتناب از اطراق و تردد در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها تصریح کرد: با اطلاع رسانی به عشایر برای جلوگیری از چرای احشام در دامنه کوه و عدم تردد در حاشیه رودخانه ها و نواحی مرتفع امیدواریم شاهد خسارات در این ایام نباشیم.

وی توجه به توصیه های کارشناسان جهاد کشاورزی به منظور پیشگیری از خسارت را یادآور شد و بیان کرد: احتیاط در انجام پروژه های عمرانی و ساختمانی و اجتناب از صعود به ارتفاعات در روز دوشنبه تا چهارشنبه ضروری است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ارتفاعات سبلان برفی می‌شود
  • ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس؛ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • تلاش برای هدایت آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی در جاده‌های لرستان
  • تمام محورهای مواصلاتی استان یزد باز است/ تغییر الگوهای بارشی در استان یزد
  • بارش باران در محورهای البرز/خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • عملیات برف‌روبی در جاده سی سخت به پادنا
  • انسداد بعضی محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی