Web Analytics Made Easy - Statcounter

داور درجه یک بین‌المللی کشتی اعتقاد دارد که جایگاه ایران در داوری جهانی از بین رفته است.

طرفداری- داور بین المللی کشورمان از نزول جایگاه ایران در داوری جهانی کشتی سخن گفت. طوری که حتی یک قضاوت فینال در کشتی فرنگی قهرمانی زیر 23 سال جهان به ایران واگذار نشده بود.

به گزارش فارس، سالار آقا ولی درباره کسب بیشترین آراء در انتخابات کمیسیون داوران فدراسیون کشتی گفت:

خوشبختانه انتخابات در شرایط خوبی برگزار شد، البته به نحوه برگزاری انتخابات انتقاداتی دارم چون با توجه به اینکه نام انتخابات روی این پروسه گذاشته شده است شاهد انتصاب تعداد دیگری از افراد در کمیسیون داوری هستیم که این موضوع باعث ایجاد دوگانگی می‌شود یا باید همه انتصاب شوند یا اگر قرار به برگزاری انتخابات است دیگر شاهد انتصاب افراد  جدیدی نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:

البته من هم قصد شرکت نداشتم، اما با اصرار دوستان حضور پیدا کردم و مانند دوره قبل اول شدم با این تفاوت که در دوره قبل با 4 اختلاف و در این دوره با 20 اختلاف نسبت به نفر دوم اول شدم. البته در دور قبل هم انتخابات برگزار شد با این تفاوت که همین افرادی که منصوب شدند در دوره قبل حتی آراء لازم را برای عضویت علی‌البدل هم نیاوردند و نمی‌دانم معیار انتصاب این افراد چه بوده است؟ از گذشته‌های دور کمیته داوران وجود داشته است، اما نحوه انتصاب به این صورت بود که از مناطق کشتی‌خیز کشور داوران برتر را منصوب می‌کردند.

داور درجه یک بین‌المللی کشتی تصریح کرد:

اگر مازندران و خوزستان را از کشتی بگیرند چه چیزی برای کشتی آزاد و فرنگی ما می‌ماند؟ اما متأسفانه استان مازندران با آن همه قهرمان جهان المپیک یک نماینده در کمیسیون داوری ندارد. در حالی که از شهرستانی مانند رودهن نماینده ای انتخاب شده در حالی که حتی تا به حال کشتی‌گیر مطرحی را در قهرمانی کشور هم نداشته‌اند؛ چنین اتفاقی در تاریخ کمیته داوران بی‌سابقه بوده است.

وی افزود:

احساس می‌کنم این انتصابات کارشناسی شده نبوده و از معیارهای لازم برخوردار نبوده است. ای کاش معیارهای خود را برای انتصاب این افراد در کمیسیون داوران اعلام می‌کردند. اگر قرار به انتصاب بود بهتر بود افرادی را که در دوره قبل آراء بالاتری داشتند و در این دوره موفق به کسب آرای لازم نشدند را منصوب می‌کردند.

آقاولی ادامه داد:

تمام هدف ما از حضور در کمیته داوران کمک به داوری و ارتقاء جایگاه این قشر از جامعه کشتی است. از مسؤولین فدراسیون کشتی و کمیسیون داوران که این شرایط را فراهم کردند تا انتخابات در فضایی آرام و دموکراتیک، دور از حاشیه و در اتاقی شیشه‌ای و شفاف برگزار شود تشکر می‌کنم. متأسفانه داوران ما شرایط خوبی ندارند و سال‌هاست که حق‌الزحمه آنها پرداخت نشده است. اکثر داوران از قشر ضعیف جامعه هستند و هزینه‌های رفت و برگشت به مسابقات را از جیب خودشان پرداخت می‌کنند، تمام هدف ما ایجاد رفاهیات برای داوران عزیز کشورمان است.

داور درجه یک بین‌المللی کشتی گفت:‌

اولویت ما نحوه پرداخت حق الزحمه داوران است که متاسفانه از چندین سال قبل پرداخت نشده است. آقای دبیر نظر مساعدی به داوری دارند و انشالله کمک کنند تا داوری به جایگاه واقعی خودش برسد؛ البته متاسفانه داوری در ورزش کشتی خیلی مظلوم است و با اینکه بار اصلی مسابقات به دوش داوران هست، اما هیچ توجهی به داوری نمی‌شود. 

وی خاطر نشان کرد:

متاسفانه امسال در مسابقات جهانی یک قضاوت فینال هم به داوران ما ندادند، یعنی جایگاه ما در داوری دنیا از بین رفته است در صورتی که سنوات قبل سوت طلای جهان و المپیک را به داوران ما می‌دادند. ما داوران شایسته ای داریم که باید حمایت شوند تا در میادین جهانی و المپیک بدرخشند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۰۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور طی حکمی، امیرحسین میرآبادی را به سمت رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روح‌الله دهقانی؛ معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور طی حکمی، امیرحسین میرآبادی را به سمت رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب کرد.

روح الله دهقانی در بخشی از حکم انتصاب میرآبادی آورده است: با عنایت به ابلاغ ماده واحده ارتقای مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناوری بین‌المللی توسط رئیس محترم جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی و نظر به مراتب شایستگی و تجارب به موجب این حکم شما را به عنوان رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب می‌کنم.

اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند

با توجه به اهداف عالی کشور در توسعه تعاملات بین‌المللی علم و فناوری و نیز اهمیت بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های دیپلماسی علم و فناوری، انتظار می‌رود علاوه بر انجام کلیه مأموریت‌های محوله پیشین در مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری به منظور هماهنگی و یکپارچه‌سازی برنامه‌های دستگاه‌های ذی‌ربط با حوزه علم و فناوری نسبت به تدوین اساسنامه و پیگیری تصویب آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدام کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • افشاگری عبدالرضا داوری درباره شهردار تهران/ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در دوره دوم انتخابات مشهد و کلات فعال است
  • داور خوزستانی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا