Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه گاردین نوشت: در بحبوحه نگرانی‌های فزاینده سیاستمداران انگلیس در مورد خطراتی که با آن روبه‌رو هستند، پلیس در حال اجرای بزرگترین عملیات خود برای محافظت از نامزد‌های انتخابات پارلمان این کشور در برابر حملات و بدرفتاری مردم است.

گاردین افزود: در عین حال، ماموران پلیس به نامزد‌ها گفته‌اند اظهارات بی‌ادبانه، ناخوشایند یا شوکه‌کننده، احتمالا به منزله آزادی بیان تلقی می‌شود و جرم محسوب نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نامزد‌ها خواسته شده است برای تبلیغات، به تنهایی به خانه‌های مردم مراجعه نکنند و هر گونه تهدید یا اهانتی را به پلیس گزارش دهند.

بیشتر بخوانید: زنان انگلیسی حاضر نیستند پا به عرصه سیاست بگذارند

از زمان به قتل رسیدن «جو کاکس» Jo Cox در سال ۲۰۱۶, نگرانی‌ها در مورد تهدید‌هایی که نمایندگان پارلمان و سیاستمداران با آن روبه‌رو می‌شوند، تشدید شده است. مسئله خروج انگلیس از اتحادیه اروپا (برگزیت) هم به تنش‌ها دامن زده است. واحدی در پلیس انگلیس به گزارش‌های مربوط به تهدید و ایجاد مزاحمت در سراسر کشور رسیدگی می‌کند تا هرگونه اقدام تازه مانند تهدیداتی که ضد یک نامزد سازماندهی می‌شود، شناسایی شود. ارزیابی‌ها هر روز انجام می‌شود و ۴۳ مامور، به هر نامزد درباره نشانه‌های خطر و نحوه ایمن ماندن، اطلاع رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انگلیس اتحادیه اروپا انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۱۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را تهدید می‌کند

مایکروسافت اعلام کرده است که به‌روزرسانی‌های امنیتی آوریل احتمالا VPN شما را از کار می‌اندازد؛ به نظر می‌رسد اکنون بهترین کاری که می‌توان انجام داد آن است که تا اطلاع ثانوی، این به‌روزرسانی را نادیده بگیرید!

به گزارش خبرآنلاین، در ابتدا Bleeping Computer گزارش داده بود که این به‌روزرسانی ویندوز‌های ۱۰ و ۱۱ و همچنین ویندوز سرور ۲۰۰۸ به بعد را تحت تأثیر قرار می‌دهد؛ اما گزارش‌های کاربران در Reddit متفاوت است، برخی از کاربران می‌گویند که VPN‌های آن‌ها پس از به‌روزرسانی همچنان کار می‌کند و برخی دیگر ادعا می‌کنند که اتصال آن‌ها قطع شده است. به گفته مایکروسافت، این شرکت در حال حل کردن این مشکل است و به زودی به روزرسانی جدیدی را ارائه خواهد کرد.

تا زمانی که مایکروسافت به‌روزرسانی جدید را ارائه نکند، همچنان راه‌حل مناسبی وجود ندارد. با این حال، می‌توانید با لغو نصب همه به‌روزرسانی‌های امنیتی، مشکل را حل کنید. ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت نیز در واکنش به این مشکل گفت که از مایکروسافت می‌خواهد، امنیت کاربران را اولویت اول خود قرار دهد.

حداقل یکی از کاربران در Reddit ادعا کرده است که حذف نصب و نصب مجدد برنامه VPN این مشکل را برایش حل کرده است، بنابراین ممکن است شما هم بتوانید قبل از انجام هرکار دیگری این راه را نیز امتحان کنید.

اگر تصمیم گرفته‌اید که به‌روزرسانی خود را حذف کنید، مایکروسافت به شما کمک می‌کند. این شرکت در یادداشت‌های خود نوشت: «برای حذف LCU پس از نصب بسته SSU و LCU، از طریق DISM/Remove-Package با نام بسته LCU اقدام کنید.» لازم به ذکر است که می‌توانید نام بسته را با استفاده از این دستور پیدا کنید: DISM /online /get-packages.

دیگر خبرها

  • آمادگی حداکثری برای محافظت از گندم‌های خریداری شده در کشور
  • ۱۳ استان در معرض تهدید سن و زنگ زرد هستند
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی از صدا و سیمای فارس
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس
  • شورای نگهبان، آماده دریافت گزارش تخلف احتمالی نامزد‌ها
  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را تهدید می‌کند
  • تشکیل زنجیره انسانی دانشجویان دانشگاه تورنتو و کانادا برای محافظت از چادر‌های همبستگی مقابل پلیس (فیلم)
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران