Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@11:04:02 GMT

افزایش نرخ بلیت اتوبوس نداریم

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۱۲۱۸

پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران در گفت‌وگو با فارس، درباره افزایش نرخ بنزین و احتمال افزایش قیمت کرایه‌های اتوبوس اظهار داشت: افزایش نرخی در این زمینه نداریم و ان‌شاءالله تا پایان سال به همین صورت خواهد بود البته باید شرایط بررسی شود ولی اکنون نرخی را افزایش نداده‌ایم.

وی گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی جهت پیشگیری از تأخیر در تردد اتوبوس‌ها با توجه به احتمال افزایش مسافران به دلیل تغییر قیمت بنزین و وقوع بارش‌ها تمهیدات لازم را در نظر گرفته و واحدهای گشت نیز به خطوط معمولی اضافه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران ادامه داد:‌دوربین‌های ترافیکی ما نشان می‌دهد که دپوی اتوبوس مناسب است و مشکلی در اکثر معابر نداریم البته ترافیک معابر شمالی ناشی از وقوع بارش برف بوده و سرویس‌رسانی را دچار مشکل کردهاست.

سنندجی گفت:‌توقف اتوبوس‌ها به دلیل بارش برف با همکاری و اقدامات نیروهای شهرداری جهت نمک‌پاشی در حال رفع شدن است.

وی گفت:‌ سیستم گرمایشی اتوبوس‌ها نیز مشکلی ندارد و شهروندان اگر گزارشی در این زمینه داشتند می‌تواند از طریق شماره 1888 به ما اطلاع دهند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۱۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری

معصومه نوروزی افزود: بارش‌ها از روز سه‌شنبه با نفوذ یک سامانه بارشی از غرب از شدت بیشتری برخوردار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مدت احتمال وقوع تگرگ در نقاط مستعد وجود دارد که برای جلوگیری از خسارت به مزارع و محصولات کشاورزی نیازمند اقدامات پیشگیرانه است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری از نظر دما نیز برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

نوروزی یادآور شد: بلداجی با چهار درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین ایستگاه استان گزارش و دما در شهرکرد پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر ثبت شد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900500

دیگر خبرها

  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • آبگرفتگی معابر شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه + فیلم
  • پیش بینی افزایش ابر در استان مرکزی
  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد
  • پایداری جوی همراه با افزایش دما در گلستان تا چهارشنبه
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • پایان هفته بارانی برای کرمان
  • آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد