Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه‌ اطلاع‌رسانی وزارت دفاع، سرتیپ «امیر حاتمی» روز شنبه در نشست تخصصی مقابله با تحریم های دفاعی با گرامی داشت سالروز مبارزه با استکبار جهانی و شهدای راه مبارزه با استکبار و همچنین تسلیت ایام شهادت امام حسن عسگری(ع) و با اشاره به خباثت‌های نظام سلطه علیه ایران اسلامی اظهار داشت: دشمن امروز حیات ما را هدف گرفته و فراتر از ضربه به ایران اسلامی درصدد حذف ما برآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نشست تخصصی مقابله با تحریم‌های دفاعی، اهمیت هم‌افزائی در این جلسه را بسیار حائز اهمیت برشمرد و افزود: نظام استکبار با تمامی ارکان و هم پیمانان خود از طریق به کارگیری عناصر نفوذی در تلاش برای دستیابی به زیرساخت‌ها و برنامه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و مخصوصا نظامی جمهوری اسلامی ایران است و بر این اساس دسترسی به اطلاعات در عرصه جنگ‌ها و تقابل‌ها از عناصر اصلی برتری در نبردها محسوب می‌شود.

وزیر دفاع با اشاره به بصیرت و روشنگری‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در آگاه‌سازی مسئولان و مردم و همچنین وحدت کلمه درخصوص ایستادگی برابر نظام سلطه بیان کرد: بحمدالله توطئه نظام استکباری به سرکردگی آمریکا علیه ایران اسلامی در آوردگاه‌های مختلف با شکست مواجه شده است؛ اما دشمن از هیچ فرصتی برای ضربه به کیان کشور دریغ نخواهد کرد.

حاتمی با اشاره به تحریم‌های نظام استکباری علیه ایران اسلامی و راهکارهای مقابله با این تحریم‌ها اظهار داشت: این تحریم‌ها بنا به دلایل عمیق بنیادی کمرنگ نخواهد شد و تنها راه مقابله با تحریم‌های آمریکا افزایش و توسعه قدرت در تمامی مولفه‌های موثر به ویژه قدرت دفاعی است.

وی با بیان اینکه برخی کشورها بازیگر، برخی بازی ساز و برخی پیروی کننده محض هستند، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به واسطه قدرت منطقه‌ای تبدیل به یک بازی‌ساز منطقه‌ای شده است و این جز با مقاومت، اتکا به ظرفیت‌های درونی و توسعه قدرت دفاعی حاصل نشده است.

وزیر دفاع توسعه کشور را در همه ابعاد، مهم برشمرد و خاطرنشان ساخت: دستگاه‌ها و بخش‌های اقتصادی و سیاسی بایستی با هم افزائی و تشریک مساعی کشور را به سمت تعالی همه جانبه جمهوری اسلامی پیش ببرند.

حاتمی با بیان اینکه  پیشرفت و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم‌های همه جانبه و تنها بهره‌مندی از بخشی از ظرفیت‌های دانشگاهی اتفاق افتاده است تصریح کرد: با شناسایی و از قوه به فعل در آوردن تمامی ظرفیت‌ها به ویژه سرمایه‌های انسانی متخصص و متعهد، می‌توان با جلوگیری از خام فروشی نفت کشور را به شکوفایی و بالندگی رساند.

در این مراسم سردار رضا طلائی نیک معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع هدف از این نشست را  انتقال تجارب و بررسی ظرفیت‌ها و امکانات در حوزه دفاعی کشور در مقابله با تحریم های دفاعی عنوان کرد و گفت: مجموعه دفاعی با کمک دستگاه های گوناگون مرتبط در جهت خنثی کردن فشارهای تحریم موفقیت های بسیار بالایی را بدست آوردند.

وی تصریح کرد: با اینکه پیشینه تحریم های ایران در حوزه دفاعی طولانی تر بوده است لکن تجارب و ظرفیت‌ باعث شده تا در حوزه دفاعی کمترین آسیب را ببینیم.

برچسب‌ها مقام معظم رهبری امیر حاتمی وزارت دفاع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مقام معظم رهبری امیر حاتمی وزارت دفاع مقام معظم رهبری امیر حاتمی وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۱۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دفاع انگلیس به تحریم ایران واکنش نشان داد

وزیر دفاع انگلیس در واکنش به قرار گرفتن نام خود در لیست تحریم‌های ایران، اتهام‌های تکراری درباره نقش منطقه‌ای ایران را بر زبان آورد.

به گزارش ایسنا، «گرنت پایس» وزیر دفاع انگلیس روز جمعه و پس از قرار گرفتن نام خود در لیست تحریم‌های وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، تهران را به «بی‌ثبات‌کردن منطقه» متهم کرد.

 وزارت امور خارجه ایران روز پنجشنبه اعلام کرد در اقدامی متقابل هشت فرد و پنج نهاد انگلیسی را به دلیل اقدامات عامدانه در حمایت و تسهیل اقدامات رژیم صهیونیستی از جمله در ارتکاب اعمال تروریستی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی تحت تحریم قرار می‌دهد.

نام گرنت شاپس، وزیر دفاع انگلیس نیز در این لیست به چشم می‌خورد.

شاپس در واکنش به این تحریم، ایران و نیروهای مقاومت منطقه را به بی‌ثبات‌کردن منطقه متهم کرد و مدعی شد: «اگر ایران فکر می‌کند این تحریم‌ها کسی را می‌ترساند، کاملا در اشتباه است».

انگلیس در حالی ایران را به دامن زدن به ثباتی در منطقه متهم کرده که خود حامی اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه بوده و به همراه آمریکا چندین بار به خاک یمن حمله کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع انگلیس به تحریم ایران واکنش نشان داد
  • هیچ مماشاتی با اعمال قدرت علیه ایران در کار نیست | عملیات وعده صادق قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • امام جمعه تهران: در راهبرد دفاعی ایران، توسعه و گسترش جنگ تعریف نگردیده
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • عملیات وعده صادق قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • عملیات «وعده صادق» قدرت ایران را به نمایش گذاشت
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • اقرار مقام ارشد نظامی انگلیس به ضعف دفاعی این کشور در برابر حملات موشکی
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید