Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@22:46:52 GMT

دستگیری عاملان قتل مسلحانه زاهدان

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۱۳۴۵

دستگیری عاملان قتل مسلحانه زاهدان

عاملان قتل مسلحانه جوان 35 ساله زاهدانی پس از یک سال فرار به دام افتادند.

سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بیست و ششم آبان ماه سال 97 در پی قتل مسلحانه جوانی 35 ساله در زاهدان موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد متهمان به دلیل اختلافات مالی با مقتول، او را با ضربات متعدد چاقو و شلیک چند گلوله با سلاح کلاش و کلت کمری به قتل رسانده و از محل متواری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با یک سری تحقیقات گسرده میدانی و استفاده از شیوه های نوین پلیسی در کمتر از یک روز عاملان این جنایت را شناسایی و مشخص شد آنان پس از ارتکاب به جنایت به کشور افغانستان گریخته اند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده که به طور جد، در صدد دستگیری قاتلان بودند در اواخر شهریور ماه سال جاری از حضور یکی از متهمان در شهرستان "هیرمند" مطلع و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار قنبری بیان داشت: با دستگیری یکی از قاتلان مشخص شد، 2 همدست دیگرش پس از ورود به کشور، به شهر اصفهان گریخته اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: سرانجام با پیگیری و تلاش مستمر کارآگاهان پلیس آگاهی ، مخفیگاه 2 متهم دیگر پرونده در شهر اصفهان شناسایی و روز گذشته تیم های عملیات ویژه پلیس آگاهی با اخذ نیابت قضائی آنها در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی پس از یک سال فرار دستگیر کردند.

سردار قنبری با اشاره به اعتراف متهمان به بزه ارتکابی خاطرنشان کرد: عاملان این جنایت با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند./ فارس

بیشتر بخوانید/دستگیری قاتل در دوئل مسلحانه با پلیس

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۱۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه

محمدرضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از اعلام شکایت تعداد زیادی از کسبه و شهروندان کرمانشاهی مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد شخصی پس از جلب اعتماد تعداد زیادی از شهروندان و کسبه به آن‌ها وعده خرید مواد ضایعاتی از شرکت‌ها و ادارات با قیمتی مناسب و نرخی کمتر از قیمت عمده فروشی‌ها و پرداخت سود مناسب داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: این فرد با این ترفند توانسته بود ۱۶۰میلیارد ریال از اشخاص مختلف کلاهبرداری کرده و سپس متواری شود.

یاری اضافه کرد: با دریافت این اطلاعات، تحقیقات گسترده و همه جانبه ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه برای دستگیری متهم متواری آغاز شد تا اینکه ماموران موفق به شناسایی مخفیگاه وی شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم فراری را به همراه همدستش در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی یادآور شد: این فرد در بازجویی‌ها به ارتکاب کلاهبرداری فوق اعتراف و پس از تشکیل پرونده به همراه همدستش به مراجع قضائی معرفی شدند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه