Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: در کشور عده ای رقابت بر سر غارتگری بیت المال راه انداخته اند اما طلبه هایی که کمترین درآمد را دارند باید جوابگوی این ظلم غارتگران باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حجت السلام محمد هادی نظیری شامگاه گذشته در جشن میلاد پیامبر و فرزندش امام صادق در رزن عنوان کرد: برای اینکه انبیا مردم را در صحنه نگه دارند باید معارف الهی را بیان کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خداوند دلیل رسالت انبیا را ایجاد فضایی برای قیام به قسط مردم عنوان میکند و سختی کار پیامبران الهی این است که باید مردم را برای قیام به قسط آماده کنند.

وی با بیان اینکه نکته مهم این است که خداوند پیامبران را مأمور آمادگی مردم برای قسط کرده است ، ادامه داد:پیامبران الهی آماده اند تا مردم را به میدان بیاورند به وسط میدان ،تا در این جامعه حرف خدا حاکم باشد .

نظیری تصریح نمود: مفسرین در تحلیل بیان خلقت آهن در کنار قسط آن را نشان دهنده این می دانند که گاهی برای اجرای عدالت اجتماعی و در برابر ظالمین باید ایستادگی کرد و مقاومت کرد.

وی اظهار کرد: خداوند به دنبال امتحان انسان در پایبندی او به حرف خداوند است.

نظیری بیانیه گام دوم را دستورالعملی برای چهل سال دوم انقلاب دانست و ادامه داد: اگر ما وظیفه خود را درست انجام ندهیم باید جواب تمام بشریت را بدهیم.

وی با بیان اینکه ظهور فقط در شرایطی رخ خواهد داد که زمینه برقرار باشد،گفت: در شارع مقدس اسلام باید همه نسبت به وظایف خود پاسخگو باشند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تاکید نمود: اگر انسان در مسیر اجرای دستورات اسلام خللی ایجاد کند باید جوابگوی همه ی بشریت را باشد، حکومت اسلامی ثمره نهضت و انقلاب تمام مبارزان و انبیا تاریخ است و ما نسبت به حفظ آن و خون شهدا مسئول هستیم.

وی با انتقاد شدید از غارتگری برخی بر بیت المال تاکید کرد: امروز عده ای افتاده اند به چپاول بیت المال مسلمین و متاسفانه حرف ها را طلبه ها می شنوند که خودشان از کمترین در آمد برخوردار هستند و رهبری در گام دوم به چپاول بیت المال هشدار می دهند.

نظیری گفت: کسانی که می گویند در آمد بنزین را بین مردم  توزیع می کنند باید بیایند بین مردم زندگی کنند، باید از ویلاهای پانصد میلیونی بیرون بیایند ،اگر راست می گویند باید بین مردم بیایند، نه اینکه از داخل ماشین نظرسنجی کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز اقدامات آقای رئیسی امیدها را زنده کرده است، اقداماتی نظیر دستگیری روح الله زم بسیار مهم است و بازداشت جعبه سیاه روح الله زم خواب را به چشم برخی ربوده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۱۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت الاسلام مهدی نجم افزود: این دسته از داوطلبان می‌توانند پس از ثبت نام برای سطح مورد نظر با شرکت و موفقیت در آزمون و طی مراحل گزینش، در این حوزه‌ها پذیرش شوند.
وی گفت: ثبت نام حوزه علمیه خواهران، هر ساله به صورت اینترنتی و از طریق سایت پذیرش حوزه علمیه خواهران به نشانی paziresh.whc.ir و یا بصورت مراجعه حضوری به حوزه‌های علمیه خواهران  انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه آزمون در سه سطح ۲  ، ۳ و ۴ برگزار میشود افزود: داوطلبان متقاضی پذیرش در حوزه‌های علمیه خواهران سال تحصیلی ۱۴۰۳ موظف هستند در مهلت مقرر با مراجعه به سایت این مرکز ثبت نام خود را برای مدارس مورد نظر انجام دهند.
حجت الاسلام مهدی نجم افزود: در آزمون امسال داوطلبانی که دارای مقطع سیکل هستند بدون آزمون و با شرط معدل ۱۵ می‌توانند وارد حوزه‌های علمیه خواهران شوند.
آزمون حوزه‌های علمیه خواهران بصورتد همزمان ۳۱ تیرماه برگزار میشود.
در حال حاضر ۱۲۰۰ طلبه خواهر در ۱۲ مرکز علمیه خواهران مشغول تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • سیاست ارزی غلط دلیل احساس نشدن درآمدهای سرشار نفتی و رشد اقتصادی در زندگی مردم
  • کنایه سنگین همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم
  • علیرضابیگی: دولت مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرد
  • علیرضابیگی: دولت رئیسی ناکارآمدی و مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرده
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ به بیت‌المال
  • زندگی ۴۹ درصد مردم ایران روی فرونشست زمین
  • این طلبه‌ها بدون کنکور معلم می‌شوند