Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@22:26:22 GMT

رضا عبدی لبخند را بر لبان مخاطبان نشاند

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۱۴۲۰

رضا عبدی لبخند را بر لبان مخاطبان نشاند

معاون صدا برای درگذشت رضا عبدی نوشت: سال‌هاست که تلاش‌های هنری این پیشکسوت برجسته، در برنامه‌های ارزشمند رادیو از جمله «صبح جمعه با شما» جلوه‌گری می‌کرد و مهمان خانه‌های مردم می‌شد، تا با مساعی فرهیختگانی همچون مرحوم منوچهر نوذری، نقطه عطف «انطباق رسانه با نیاز مخاطب» را فراهم کند و لبخند را بر لبان آنان بنشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، حمیدرضا شاه‌آبادی در پیامی درگذشت هنرمند پیشکسوت و مردمی مرحوم استاد «رضا عبدی» را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

«سال‌هاست که تلاش‌های هنری این پیشکسوت برجسته، در برنامه‌های ارزشمند رادیو جلوه‌گری می‌کند.

از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون این هنرمند توانا برای شادی ملت ایران در رسانه صدا و در برنامه «صبح جمعه با شما» مهمان خانه های مردم می شد تا با مساعی فرهیختگانی همچون مرحوم منوچهر نوذری، نقطه عطف «انطباق رسانه با نیاز مخاطب» را در فراهم کند و لبخند را بر لبان آنان بنشاند.

در وصف توانمندی این هنرمند پیشکسوت، همین بس که بعد از گذشت چندین دهه از آن زمان، کماکان می‌توانست شخصیت «آمیز عبدالطمع» که درون مایه سادگی و یکرنگی هنر استاد رضا عبدی را نشان می‌داد در خیال شنوندگان به تصویر کشد و به یادگار گذارد.

خدمات دیگر این هنرمند مردمی در عرصه‌های مختلف از جمله دوبله و نمایشنامه‌نویسی و سایر حوزه‌ها، برای مخاطبان رادیو و دست‌اندرکاران مانا خواهد بود.

اینجانب فقدان این هنرمند عزیز را به همکاران پر تلاش در صدای جمهوری اسلامی ایران و به خانواده محترم آن مرحوم  و جامعه فرهنگی و هنری کشور، تسلیت عرض می کنم.»

رضا عبدی، هنرمند پیشکسوت رادیو و برنامه‌های به‌یادماندنی «صبح جمعه با شما» و «جمعه ایرانی» که با نقش «آمیزعبدالطمع» برای بسیاری از علاقه‌مندان به رادیو شناخته‌ شده بود، به‌ دلیل کهولت سن و کسالت پنجشنبه ـ ۲۳ آبان ماه ـ درگذشت.

مراسم تشییع پیکر رضا عبدی صبح یکشنبه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

                                                                                                                           

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رضا عبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۱۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان

 

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان»، «سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: به دنبال استخدام نیروهای جدید نباشیم»، «سه تفاوت نامحسوس گاو عینکی رو پیدا کن، تیزبینها جواب بدن»، «فیلم شنا یاد دادن علیرضا بیرانوند به دخترش در استخر خانگی»، «رقابت داوطلبان کنکور از فردا آغاز می شود»، «این خورشت مقوی رو نیم ساعته برای ناهار درست کن»، «حروف ناصبه در عربی را با مثال به راحتی یاد بگیر»، «عکسهایی از عروسی دختر ناصرالدین شاه؛ یه قرن پیش چه جشنی گرفته!»، «تست شخصیت: نحوه نگه داشتن گوشی شما ویژگی های شخصیتی پنهان شما را آشکار می کند»، «قتل آتشین/پدرم با زندگی کردن من در خانه مجردی مخالف بود» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان

فیلم شنا یاد دادن علیرضا بیرانوند به دخترش در استخر خانگی

 

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: به دنبال استخدام نیروهای جدید نباشیم

سه تفاوت نامحسوس گاو عینکی رو پیدا کن، تیزبینها جواب بدن

رقابت داوطلبان کنکور از فردا آغاز می شود

این خورشت مقوی رو نیم ساعته برای ناهار درست کن

حروف ناصبه در عربی را با مثال به راحتی یاد بگیر

عکسهایی از عروسی دختر ناصرالدین شاه؛ یه قرن پیش چه جشنی گرفته!

تست شخصیت: نحوه نگه داشتن گوشی شما ویژگی های شخصیتی پنهان شما را آشکار می کند

قتل آتشین/پدرم با زندگی کردن من در خانه مجردی مخالف بود

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • گفتگو با نویسنده و بازیگر نمایش‌های طنز رادیو
  • لبخند شکوفه های بهاری در مازندران
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • پاپ فرانسیس: جنگ غزه و اوکراین را متوقف کنید
  • وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان
  • برگزاری جشن تولد برای خالو قنبر راستگو هنرمند محبوب هرمزگانی
  • ببینید | تاثیر رادیو در افزایش مخاطبان صداوسیما
  • لبخند از صورت درویش دور نمی‌شد