Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@18:08:46 GMT

گفتگوی دیده نشده از بازیکنان عراق: وقتی بشار رسن گزارشگر شد(فیلم)

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۱۴۳۴

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در مسابقات هفته چهارم مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 در آسیا و مسابقات انتخابی جام ملت‌های آسیا 2023 تیم ملی فوتبال عراق برابر ایران به میدان رفت و با نتیجه دو بر یک به برتری دست پیدا کرد.

تیم عراق که این دیدار را در ورزشگاه بین المللی امان میزبانی کرد در این بازی با دو گل مهند علی و علاعباس موفق شد ایران را شکست بدهد و دهمین امتیاز را کسب کند تا در پایان دور رفت به صدر جدول رده بندی گروه C برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این پیروزی بشار رسن، هافبک عراقی تیم پرسپولیس در اتوبوس حامل بازیکنان در راه هتل محل اقامت شاگردان سرچکو کاتانچ، نقش گزارشگر شبکه MBC را اجرا کرد و به گفتگو با همبازیانش پرداخت. رسن در ابتدا گفت: این برد را به بازیکنان تبریک می‌گویم و حالا بیاید که نظرات آنها درباره این بازی را بدانیم.

امجد عطوان: به مردم عراق بابت این پیروزی و شادمانی تبریک میگویم آنها منتظر چنین جشنی بودند. مردم عراق لایق چنین شادمانی بودند و به این جشن ملی احتیاج داشتند. خداراشکر که توانستیم این شور و شعف را تزریق کنیم.

جلال حسن: از تماشاگرانی که در استادیوم حضور پیدا کردند و 90 دقیقه ما را تشویق کردند کمال تشکر و سپاس را دارم. 

همام طارق: خداراشاکرم که توانستیم مردم عراق را شاد کنیم و امیدواریم که در بازیهای بعدی که بسیار هم اهمیت دارند به خصوص بازی مقابل بحرین بتوانیم به این شادی‌ها تداوم ببخشیم. خوشحالیم که توانستیم مردمی که در میدان تحریر حضور دارند را شاد کنیم.

مهند علی: بازیکنان به همراه کادرفنی تلاش زیادی کردند تا بتوانیم به این پیروزی دست پیدا کنیم. نمیتوان گفت که این پیروزی را مدیون شخص خاصی هستیم بلکه یک کار تیمی بوده که از کوچکترین تا بزرگترین فرد در تیم ملی برای رسیدن به این پیروزی تلاش کرده‌اند. در مورد نتایجی که مقابل هنگ کنگ و کامبوج هم گرفتیم نمیتوان کسی را مقصر بدانیم. همه تلاش کردیم تا به بهترین نتیجه دست پیدا کنیم.

علاعبدالزهرا: من هم این برد را به مردم عراق تبریک می‌گویم، آنها لیاقت این نتیجه را داشتند و امیدوارم که به هدف نهایی که حضور در جام جهانی است دست پیدا کنیم.

سعد ناطق: مردم منتظر بودند که ما در این بازی سه گل به ثمر برسانیم هرچند در نهایت توانستیم به نتیجه‌ای برسیم که برای آنها شادی بخش بود.

علی عدنان: از حضور مردم عراق در استادیوم امان کمال تشکر را دارم، آنها برای رسیدن به این پیروزی نقش مهم و اساسی داشتند.

*فیلم کامل این گفت و گو را مشاهده می‌کنید:

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال عراق بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان

به گزارش قدس آنلاین، در حالی‌که بازیکنان تیم ملی فوتسال مقابل ازبکستان فرصت‌های گلزنی بسیار زیادی را هدر دادند و تیر دروازه و درخشش دروازه‌بان حریف مزید حساسیت مسابقه و کشیده شدن آن به ضربات مرگبار پنالتی شد، بعد از سوت پایان بازی وحید شمسایی به سمت بازیکنان تیم ملی ازبکستان رفت و آنها را دلداری داد.

بعضی شاگردان لوپز اسپانیایی که با دوندگی و بازی درگیرانه موفق شدند بازی را به ضربات پنالتی بکشند بعد از درخشش باقر محمدی و مهار دو پنالتی که ایران را برنده و راهی دیدار فینال کرد در میانه سالن بانکوک آره‌نا گریه کردند که وحید شمسایی به جای شرکت در جشن شادی شاگردانش به سمت آن‌ها رفت و تلاش کرد آن‌ها را آرام کند.

این رفتار شمسایی که شب بسیار سخت و پرفشاری را از سر گذراند ارزشمند بود و نشان داد او هر روز به مربی پخته‌تری تبدیل می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • سیتیزن‌ها در یک قدمی صدر / دی‌زربی در خانه گلباران شد!
  • جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد
  • جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار پس از شش ساعت تلاش پیدا شد
  • پیدا شدن جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار
  • مردم گوشت نمی‌خریدند، حالا شیر و ماست هم نمی‌خرند؛ چرا؟