Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، شفیعی فرماندار خوسف د رنشست با خبرنگاران گفت: طبق اعلامیه قبلی به روستائیان و عشایر این شهرستان، کالابرگ نفت تا خردادماه اعتبار داشته است.

او با اشاره به اینکه متقاضیان سهمیه سوخت باید در سامانه الکترونیکی سوخت ثبت نام کنند ،افزود: تاکنون افراد ثبت نام را به تاخیر انداخته اند و با مشکل سوخت مواجه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفیعی ادامه داد: این افراد برای برداشت از سهمیه سوخت باید با همکاری دهیاری، شورا و نماینده شرکت نفت در روستا‌ها در سامانه الکترونیکی سوخت ثبت نام کنند.

فرماندار خوسف با اشاره به اینکه  متقاضیان سوخت در روستا‌ها که اغلب سالمندان بوده اند اظهار کرد: این افراد در نحوه ثبت نام و ارائه مدارک ثبت نامی در سامانه با مشکلاتی مواجه شده بودند که امیدواریم با همکاری دهیاران ثبت نام آن‌ها تسریع شود.

او تصریح کرد: عشایر نباید در خصوص سوخت مشکل داشته باشند و این قشر با معرفی نامه امور عشایر و ثبت نام در سامانه الکترونیکی می‌توانند سهیمه سوخت خود دریافت کنند.

شفیعی با بیان اینکه عشایر باید در سامانه الکترونیک سوخت ثبت نام کنند و گزینه عشایر را حتما فعال کند و نیاز به فیش آب و برق ندارند.  ادامه داد: با همکاری شرکت نفت سعی می شود مشکل سوخت روستائیان و عشایر تا زمان ثبت نام در سامانه الکترونیکی حل شود.

 انتهای پیام / ط  ا

ثبت نام در سامانه الکترونیک سوخت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عشایر فرمانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۱۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در راستای تحقق اهداف وزارت صمت و مطابق برنامه زمانبندی ابلاغی کشوری مجوز عملیات اکتشافات و بهره برداری تعدادی از محدوده‌های اکتشافی و معدنی از طریق مزایده عمومی به دارندگان توان فنی و مالی لازم واگذار می‌شود.

عبدالحمید سرتیپی افزود: در مرحله نخست ۲۸۹ محدوده معدنی به مزایده عمومی گذاشته شده که متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات، دریافت اسناد و لیست موضوع مزایده به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) به آدرس www.setadiran.ir مراجعه کنند.

سرتیپی اظهارکرد: تمامی اطلاعات، مدارک، اسناد و لیست معادن قابل واگذاری از طریق مزایده در سایت سازمان نیز بارگذاری شده است که متقاضیان می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را علاوه بر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در سایت سازمان صمت آذربایجان‌غربی نیز مشاهده کنند، اما شرکت در مزایده فقط از طریق سامانه تدارکات امکانپذیر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ماجرای عجیب سارقی که با پابند الکترونیکی به سرقت می‌رفت
  • استفاده از ظروف چدنی برای این افراد مشکل‌ساز می‌شود
  • سالم‌ترین و بدترین ظروف برای پخت و پز/ استفاده از ظروف چدنی برای این افراد مشکل‌ساز می‌شود
  • پیش‌بینی نگران کننده: امسال رشد اقتصادی نداریم؛ منتظر کاهش قیمت ارز و نرخ تورم هم نباشید
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • وزیر کشور: افراد انگشت شماری در برابر قانون مقاومت می‌کنند
  • ۳۳ هزار نفر در بوشهر عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر هستند
  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی