Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین دوره مسابقات کبدی جوانان جهان از ۲۰ تا ۲۴ آبان با حضور ۱۳ تیم به میزبانی سالن چند منظوره المپیک کیش برگزار شد و با قهرمانی تیم جوانان ایران به پایان رسید.

محمدتقی امیری خراسانی با اشاره به برگزاری این رویداد جهانی در جزیره کیش و رضایت تیم های شرکت کننده از حضور در ایران گفت: برای برگزاری این رویداد از ماهها قبل برنامه ریزی کرده بودیم و تلاش کردیم بهترین امکانات را در اختیار تیم های شرکت کننده قرار دهیم که خدا را شکر با رضایت کامل مهمانان همراه شد و آنها با خاطره ای خوش ایران را ترک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش ادامه داد: برای برگزاری این رویداد جهانی فدراسیون کبدی، سازمان منطقه آزاد کیش و موسسه ورزش و تفریحات سالم و سایر ارگان ها، سازمان ها و نهادهای جزیره دست به دست هم دادند و توانستیم میزبانی شایسته ای از تیم های شرکت کننده داشته باشیم. 

امیری خراسانی به رضایت تیم های شرکت کننده از حضور در جزیره کیش اشاره کرد و گفت: همانطور که علاقمندان به ورزش دیدند این مسابقات در سالنی که به زیبایی تزئین شده بود و امکانات کامل را به همراه داشت برگزار شد و مورد استقبال و تقدیر مهمانان قرار گرفت. ضمن اینکه دیدار فینال و مراسم اختتامیه با شکوه خاصی برگزار شد که مورد تمجید مسئولان و مهمانان قرار گرفت. 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باید از دکتر غلامحسین مظفری رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی، وزارت ورزش و جوانان و تمامی دست اندرکاران جهت برگزار شدن موفق و با شکوه این رقابت ها تشکر کنم.

همچنین محمد سرور دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا که برای حضور در این مسابقات به کیش سفر کرده بود در خصوص میزبانی جزیره کیش گفت: خوشحالم به ایران و جزیره کیش آمدم و به نظر من این کشور پتانسیل زیادی برای برگزاری مسابقات دارد.

وی ادامه داد: این میزبانی واقعا یک نشانه مثبت برای آینده ایران است و امیدوارم دوباره به ایران برای رقابتهای بزرگتر بیایم.

کد خبر 4773524

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم کبدی جوانان ایران جزیره کیش تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال مارک ویلموتس کشتی فرنگی گابریل کالدرون لیگ کشتی تیم فوتبال امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۱۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد

در یکی از محلات تهران مسابقات پیشکسوتان فوتبال زیر نظر شهرداری آن منطقه برگزار می‌شود. اما با توجه به عدم نظارت هیات فوتبال تهران در این مسابقات خبری از حضور آمبولانس نیست و این درحالی است که باید هیات فوتبال استان تهران به این مسابقات هم نظارت کند.

در یکی از مسابقه‌های فوتبال بین دو تیم پیشکسوتان استقلال و تهرانجوان پس از پایان نیمه اول و بین دو نیمه، محمد اشرفی بازیکن حدودا 64 ساله تیم تهرانجوان دچار حمله و ایست قلبی شد. پس از این اتفاق ناگوار به علت عدم حضور به موقع آمبولانس در محل مسابقه یک پزشکیار برای رسیدگی به وضعیت این بازیکن بالای سر او رفت اما متاسفانه تا هنگام رسیدن آمبولانس و رساندنش به بیمارستان، متاسفانه به دلیل وخامت حال بازیکن 60 ساله تیم تهرانجوان وی در آمبولانس از دنیا رفت.

نکته قابل تامل در این اتفاق ناگوار که منجر به مرگ یکی از بازیکنان و ورزشکاران پیشکسوت شد می‌تواند عدم وجود آمبولانس با دستگاه شوک در محل انجام مسابقات با پزشکان و دستیاران متخصص باشد. رسانه‌ها بارها در این باره بارها به مسئولان برگزاری مسابقات هشدار داده‌اند که خروجی رعایت نکردن برخی تمهیدات برگزاری مسابقه می‌تواند اتفاقات تلخی را به همراه داشته باشد. این درحالی است که مسئول کمیته پزشکی هیات فوتبال استان تهران، به عنوان پزشک تیم ملی فوتسال ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا حضور دارد. سال گذشته هم در یکی از رقابتهای رده پایه استان هم به دلیل همین ماجرا جان خود را از دست داد.

اما سوال این است که چرا داور بازی، بدون حضور آمبولانس و دستگاه شوک بازی را شروع کرده است؟ آیا پیشکسوتان پیش از شروع مسابقات معاینه و آزمایش قلبی می‌دهند؟ با توجه به سن و سال بالای بازیکنان این تیم‌‌ها، حضور آمبولانس و تیم پزشکی در این مسابقات ضرورت بیشتری دارد.

با توجه به اینکه برخی از تیم‌های مطرح و پیشکسوتان فوتبال ایران در این مسابقات حاضر می‌شوند چرا هیات فوتبال تهران نظارتی در برگزاری این مسابقات ندارد؟ چرا قوانینی از سوی فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال تهران برای برگزاری چنین مسابقاتی وضع نمی‌شود تا در کنار جریان این مسابقات شاهد این اتفاقات تلخ نباشیم؟ قطعا اگر این موارد رعایت می‌شد چه بسا که الان یک انسان زنده بود. امیدواریم مسئولان مربوطه برای تخلفات صورت گرفته دلایل قانع کننده‌ای برای افکار عمومی داشته باشند.

دیگر خبرها

  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • رئیسی: در۲۰ کشور پروژه های بزرگ برق _آبی را اجرایی می‌کنیم | رئیس جمهور سریلانکا: از شما یاد گرفتیم
  • چشم اسرائیل را در عملیات وعده صادق نشانه گرفتیم
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان