Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم بزرگداشت استاد کهندل و آیین نامگذاری مجموعه ورزشی یادآوران به نام این استاد فقید کشتی فرنگی کشورمان، با حضور شهردار تهران برگزار شد. ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت سازمان ورزش شهردار پایتخت، همزمان با میلاد مسعود حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق(ع)، مراسم تغییر نام مجموعه ورزشی یادآوران منطقه 16 شهرداری تهران به نام استاد مرحوم کهندل پدر کشتی فرنگی کشورمان با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، حجت الاسلام سید حسن خمینی، مجیدفراهانی عضو شورای اسلامی شهر تهران، پیمان پورنصر شهردار منطقه 16 و جمعی ازمعاونین و مدیران این سازمان، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تهران در این آیین که همزمان با هفته وحدت برگزار شد با بیان اینکه مرحوم کهندل بیشتر عمر خود راصرف تربیت مفاخر کشتی در عرصه قهرمانی کرده بود، اظهار داشت: این مربی ارزشمند در زمان حیات خود بیش از 200 قهرمان ملی و تعدادی از مربیان ملی را تربیت کردند.  

پیروز حناچی گفت: نام، یاد و خاطرات ایشان در اذهان ورزشکاران و کشتی گیران که نماد عیاری و پهلوانی است، تا ابد خواهند ماند.

آغاز همایش کمیسیون اخلاق ورزش در غیاب سلطانی‌فر و صالحی‌امیری/ برف تهران همه را غافلگیر کرد

در این مراسم، پیشکسوتان و قهرمانان المپیکی و جهانی و چهره‌هایی همچون علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، منصور برزگر، حمید سوریان، حسن رنگرز، اکبرزاده، حیدری، اسدبیگی و ... و نیز سفرای کشورها و فرماندهان نظامی حضور داشتند.

مرحوم حشمت الله کهندل مدتی در سمت دبیری فدراسیون کشتی خدمت کرده و همچنین در سال های 60 تا 67 سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی ایران را عهده دار بوده است. وی که طی نیم قرن خدمت به جامعه کشتی، بیش از 200 شاگرد نام آور تقدیم جامعه قهرمانی کشور کرده بود، 29 اردیبهشت امسال، چشم از جهان فروبست.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,29,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران ورزش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران ورزش شهرداری تهران ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۰۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود

به گزارش جماران؛ بیت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت حزن و اندوه به اطلاع می رساند بانوی با فضیلتی از خاندان علم و تقوا، صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حایری یزدی و همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی، عروس امام راحل مرحومه معصومه حایری یزدی در جوار رحمت الهی آرام گرفت. 

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر و مراسم ختم همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد. شرکت عموم طبقات مومنین بویژه روحانیت معظم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیت امام خمینی (س)

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • عکس پدر زاکانی با پسر جهان پهلوان تختی!
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد