Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@21:47:30 GMT

۴۸۰ شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان کرمان ایجاد می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۲۷۱۲

۴۸۰ شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان کرمان ایجاد می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرمان، علی سلاجقه پیش از ظهر شنبه در شورای اداری و کمیته برنامه ریزی شهرستان کرمان در سخنانی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه یادهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث اجرای انتخابات شهرستان کرمان از حیث وسعت رتبه نخست کشور را دارد، شهرستان کرمان قریب به یک چهارم جمعیت استان را در خود جای داده است لذا بالغ بر ۴۸۰ شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان آرای مردم را اخذ می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلاجقه با توجه به امکانات بسیار کم و محدود فرمانداری و بخشداری های تابعه در برگزاری انتخابات خواستار همکاری تمامی دستگاه های اجرایی، ادارات، نهادها، شرکت ها و مؤسسات دولتی و... شد و تصریح کرد: ماده ۱۱ قانون انتخابات تمامی دستگاه های اجرایی، نهادها و مؤسسات و ... را موظف به همکاری با فرمانداری در برگزاری انتخابات کرده است، این همکاری در تمامی بخش ها اعم از تأمین نیرو تا تجهیزات مورد نیاز از جمله خودرو و... است.

وی با اعلام آعاز ثبت نام نامزدهای انتخاباتی از ۱۰ آذر ماه ابراز امیدواری کرد: تمامی مسئولان همکاری لازم را با ستاد انتخابات برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور داشته باشند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار کرمان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع پایش تصویری شهرستان کرمان پرداخت و با اشاره به نقش نصب دوربین های مدار بسته در حل و فصل بخشی از مسائل و مشکلات اظهار کرد: بحث جرائم امنیتی و اجتماعی که به عنوان یکی از ناهنجاری های اجتماعی امروز در جامعه مطرح است مشکلات زیادی ایجاد کرده است که با اجرای پایش تصویری (نصب دوربین های مدار بسته) قطعاً بسیاری از مشکلات اجتماعی را کاهش خواهد داد.

وی با ارائه آمار و ارقامی از نصب دوربین های مدار بسته در سطح شهر کرمان ابراز داشت: ان شاءالله ظرف چند ماه آینده با نصب قریب به ۷۰۰ دوربین در سطح شهر کرمان که بخشی از آن به صورت BOT اجرا خواهد شد، شهر کرمان از این حیث مجهز به سیستم دوربین های مدار بسته خواهد شد.

سلاجقه ادامه داد :بحث پایش تصویری در سایر شهرهای شهرستان کرمان نیز مطرح است، در برخی از شهرها اجرا شده، یا درحال اجرا است و در سایر شهرها نیز به زودی اجرا خواهد شد.

سلاجقه موضوع صیانت از حقوق شهروندی را از اهم کارهای فرهنگی استان دانست و از مسئولان دستگاه های اجرایی خواست جمع بندی عملکرد خود را به فرمانداری منعکس کنند.

وی بحث حاشیه نشینی و پرداختن به مسائل آن را از دیگر  کارهای در دستور فرمانداری ذکر و تأکید کرد :بخشداران و دهیاران و همچنین متولیان امر زمین از جمله ادارات راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و اوقاف و جهاد توجه ویژه به اراضی تحت مدیریت و مالکیت خود داشته باشند تا مورد سوء استفاده افراد سودجو قرار نگیرد.

کد خبر 4773616

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری کرمان انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر زلزله یوم الله 13 آبان شهرکرد ایلام گرگان راهپيمايي 13 آبان شیراز تئاتر کودک و نوجوان هفته وحدت قزوین خطبه های نماز جمعه سفر استانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۲۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی محمدعلی کاووسی، گفت: بنابر اعلام هواشناسی شدت بارندگی‌ها امروز در شهرستان‌های بیرجند و خوسف وجود دارد. 

 وی افزود: بنابراین علاوه بر تیم‌های عملیاتی شهرستان بیرجند و خوسف تیم‌های سیلاب شهرستان‌های قائن، سربیشه سرایان و نهبندان نیز در حالت آماده باش به جهت احتمال وقوع سیلاب هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت تیم‌های عملیاتی قائن و سربیشه پشتیبان شهرستان بیرجند و تیم‌های عملیاتی سرایان و نهبندان پشتیبان شهرستان خوسف هستند. 

کاوسی گفت: همچنین در حال حاضر ۴ نفر در جاده خوسف_ معدن قلعه‌زری، در سیلاب گیر افتاده‌اند و یک تیم از شهرستان خوسف به محل اعزام شده و در حال امدادرسانی هستند. 

وی ضمن توصیه به مردم در برابر خطرات سیل و روان‌آب‌ها گفت: راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شده و از مردم درخواست داریم تا از سفرهای غیرضرور و تردد در مسیر رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

دیگر خبرها

  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • اجرای طرح ایجاد باغچه‌های خانگی کاشت سبزیجات سالم در شهرستان کرمان
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان