Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@11:20:08 GMT

همه مدیران برای مدیریت هماهنگ شهری همت کنند

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۳۰۶۹

همه مدیران برای مدیریت هماهنگ شهری همت کنند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: در کشورهای توسعه یافته، شهردار مدیر واحد شهری است ولی در کشور ما این موضوع حاکم نیست که باید تلاش کنیم مدیریت هماهنگ شهری را به وجود بیاوریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ رضا رجب زاده، امروز شنبه (25 آبان) در آیین تکریم و معارفه شهردار مرکز خراسان شمالی گفت: مسئولیت شهرداری یکی از سخت ترین مسئولیت هاست به ویژه در شرایط سخت مالی حاکم بر شهرداری ها و در عین حال شیرین ترین مسئولیت است چراکه  نتیجه خدمات شهرداری جلو چشم همه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی، با بیان اینکه خدمات شهرداری 24 ساعته است و این موضوع می طلبد برای اداره بهتر و درست‌تر شهر، مدیریت هماهنگ شهری برقرار شود، اظهارداشت: در کشورهای توسعه یافته، شهردار مدیر واحد شهری است ولی در کشور ما این موضوع حاکم نیست که باید تلاش کنیم مدیریت هماهنگ شهری را به وجود بیاوریم.

 

وی با بیان اینکه بعضا مشاهده می شود دستگاهی در یک محل حفاری می کند و دستگاه دیگر آن را پُر می کند که این ناهماهنگی دستگاه ها باعث هدر رفت بیت المال و وقت مردم می شود، دلیل آن را عدم مدیریت یکپارچه شهری خواند و افزود: اما شخصیت، منش، بینش و توان یک شهردار ضمن اهل تعامل بودن وی، بسیاری از این خلاءها را رفع می کند.

 

رجب زاده، از همه مدیران و مسئولان خواست به شهرداری به عنوان یک محور واحد از باب امور اجرایی کمک کنند و کارهای شهرداری را در اولویت قرار دهند.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی، توجه و جذب سرمایه گذاران، تقویت سامانه 137 و توسعه خدمات الکترونیک را از جمله مواردی اعلام کرد که ضرورت دارد مورد توجه ویژه شهردار جدید قرار بگیرد.

 

مهدی محمدی، رییس شورای اسلامی شهر بجنورد هم در گزارشی اجمالی در خصوص انتخاب شهردار جدید گفت: طی اعلام فراخوان محدود، 48 رزومه کاری در صحن علنی شورا مطرح شد که 11 نفر انتخاب و در ادامه بررسی ها، هفت نفر دعوت شدند تا از برنامه های خود دفاع کنند که در نهایت به سه نفر نهایی رسیدیم و با انصراف دو تن از کاندیداها، «هادی زارعی» با 9 رأی قاطع به عنوان شهردار انتخاب شد.

 

در این جلسه که با حضور جمعی از مردم و مسئولان در سالن گلشن بجنورد برگزار شد، از خدمات «روح الله براتیان» شهردار سابق تقدیر و «هادی زارعی» به عنوان شهردار جدید شهر بجنورد معرفی و حکم وی قرائت شد.

   

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد هفته وحدت مسجد مسجد اصفهان هفته وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد وحدت هفته وحدت هادی زارعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۳۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، مدیران شهرداری شیراز هر هفته در قالب “پاسخگویی تلفنی مدیریت شهری به شهروندان” از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ در طرح روی خط شهر پاسخگوی مستقیم شهروندان هستند.
علی مصلی‌نژاد، عبدالصالح رستم‌زاده و شهرام سبزیان‌فرد شهرداران مناطق ۸، ۹ و ۱۰ شیراز به ترتیب در روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۸، ۹ و ۱۰ اردیبهشت‌پاسخگوی مسائل شهری از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ خواهند بود.
در ادامه پاسخگویی تلفنی مدیریت شهری شیراز به مسائل مردمی؛ علی فراشاییان و مسعود قادری شهرداران مناطق ۱۱ و ۶ در روز‌های ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت پاسخگوی شهروندان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷