Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@17:15:47 GMT

اینترنت در کشور دچار اختلال شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۳۰۷۳

اینترنت در کشور دچار اختلال شد

وب سایت netblocks.org که در زمینه تهیه نقشه اینترنت جهان، آدرس‌های IP و بررسی کیفیت و میزان قطعی یا کندی آن در همه نقاط دنیا فعالیت دارد، از اختلال اینترنت در برخی نقاط ایران خبر داد.

این وب سایت در گزارش خود آورده است که اختلال در اینترنت ایران به دنبال اعتراض های مردمی نسبت به افزایش قیمت سوخت در چند شهر ایران ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این گزارش حاکی است شبکه اینترنت ثابت و تلفن همراه در برخی مناطق شهرهایی از جمله تهران، شیراز و مشهد قطع شده و دسترسی مردم به اینترنت امکانپذیر نیست.
بنا به گفته این وب سایت این اختلال اینترنت ابتدا عصر روز جمعه در مشهد مشاهده شد و بتدریج دامنه آن افزایش یافت.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۳۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین سن پدرها و مادرها در اولین فرزندآوری ۳۲ و ۲۷ سال

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس آمارهای موجود میانگین سن پدر در اولین فرزندآوری در کل کشور در سال ۱۴۰۲ برابر با ۳۲.۱ سال بوده است.

بر اساس این گزارش میانگین سن پدر، برای نقاط شهری برابر با ۳۲.۷ سال و نقاط روستایی برابر با ۲۹.۹ سال است. در سال ۱۴۰۲ در بین استان‌ها بیشترین میانگین سن پدر در اولین فرزندآوری مربوط به استان تهران با رقم ۳۴.۵ سال و کمترین آن مربوط به استان سیستان و بلوچستان با ۲۷.۱ سال است.

همچنین بر اساس گزارش این مرکز میانگین سن مادر نیز در اولین فرزندآوری در کل کشور در این مدت برابر با ۲۷.۳ سال بوده است.

در این خصوص مقدار شاخص در نقاط شهری ۲۸.۱ سال و در نقاط روستایی ۲۴/۴ سال است. بیشترین میانگین سنی مادران در اولین فرزندآوری، در بین استان‌ها مربوط به استان تهران با ۳۰.۸ سال و کمترین آن مربوط به استان سیستان و بلوچستان با ۲۲.۷ سال است.

کد خبر 6087966

دیگر خبرها

  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان
  • میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر است
  • اختلال در ریشه کنی مالاریا در ایران
  • ریشه کنی مالاریا در ایران دچار اختلال شد
  • ۹۵ درصد روستاهای خوزستان از اینترنت بهره‌مند هستند
  • پنج پیشنهاد مهم دبیر شورای امنیت ملی ایران درباره امنیت اطلاعات/ احمدیان: تسلط آمریکا بر زیرساخت های اینترنت جهانی یک خطر جهانی است
  • میانگین سن پدرها و مادرها در اولین فرزندآوری ۳۲ و ۲۷ سال
  • سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟