Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@16:29:53 GMT

افزایش قیمت نداشتیم/ برخورد جدی با متخلفان

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۳۷۹۸

افزایش قیمت نداشتیم/ برخورد جدی با متخلفان

علی رحیمی آذر در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: در پی اجرای طرح جدید قیمت گذاری بنزین، باتاکید بر این موضوع که افزایش قیمت سوخت نباید تأثیری بر روند قیمت کالاها داشته باشد، گفت: افزایش قیمت بنزین نمی‌تواند بهانه‌ای برای سودجویان به منظور افزایش قیمت سایر کالاها باشد. خط قرمز ما، حفظ حقوق مصرف کنندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل با بیان اینکه در بازار اردبیل آرامش برقرار است، گفت: سازمان تعزیرات حکومتی با فرد یا گروه‌هایی که بخواهند در روند قیمت بازار تأثیر منفی ایجاد کنند، به شدت برخورد خواهد کرد.

رحیمی آذر یادآور شد: در حال حاضر در مرکز استان اردبیل سه اکیپ بازرسی و نظارتی و در سایر شهرستان‌ها یک اکیپ آماده رسیدگی به شکایات در خصوص قیمت کالاها هستند.

به گفته وی شعبه کشیک تعزیرات حکومتی اردبیل در روزهای تعطیل و غیر از ساعات اداری نیز آماده فعالیت است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل تصریح کرد: در سال جاری بیش از هشت هزار پرونده تخلف در اداره کل تعزیرات حکومتی استان مورد بررسی قرار گرفته و در این خصوص در حدود ۷۶ میلیارد تومان جرایم و مجازات صادر شده است.

وی تأکید کرد: مدت زمان رسیدگی به تخلفات صنفی در استان اردبیل به کمتر از ۶ روز کاهش پیدا کرده و با وجود اینکه این سازمان مرجع رسیدگی کننده بوده و نه ناظر، به منظور حفظ حقوق شهروندان در کنار مراجع نظارتی انجام وظیفه خواهد کرد.

کد خبر 4773676

منبع: مهر

کلیدواژه: تنظیم بازار علی رحیمی تعزیرات حکومتی اردبیل بوشهر زلزله یوم الله 13 آبان شهرکرد ایلام گرگان راهپيمايي 13 آبان شیراز تئاتر کودک و نوجوان قزوین هفته وحدت خطبه های نماز جمعه سفر استانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۳۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها

مقداد خدادادی رئیس شعبه دوم تعزیرات حکومتی نور گفت: پرونده متخصص جراحی عمومی به اتهام دریافت وجه اضافه بر تعرفه‌های مصوب در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی نور رسیدگی شد.

او افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک، گزارش دانشگاه علوم پزشکی و نظریه کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی امور بهداشتی و درمان اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر درج تخلف در پرونده پزشکی متخلف را به میزان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و پرداخت ۴۱۷ میلیون ریال در حق شاکی محکوم کرد.

خدادادی گفت: بازرسان دانشگاه علوم پزشکی با شکایت شاکی گزارش تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل