Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد مدیر مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت یزد با اشاره به ضرورت توجه به آموزش برای پیشگیری از ابتلا به دیابت، گفت: کلینیک تمام ایرانی درمان زخم پای دیابتی در استان یزد راه‌اندازی شده است.

دکتر «سید محمد رضا آقایی» در نشست خبری هفته ملی دیابت که با حضور رییس و معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برگزار شد، با اشاره به نقش خبرنگاران در ارتقاء سواد سلامت و همچنین کاهش مبتلایان به دیابت، اظهار کرد: پیشگیری از ابتلا و استمرار فرآیند درمانی دیابت از جمله ضرورت‌های اجرایی برای مقابله شیوع دیابت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان استان یزد،افزود: آموزش اقشار مختلف جامعه در مورد چگونگی پیشگیری از ابتلا به بیماری ضروری است.

مدیر مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت یزد در ادامه با بیان این که کلینیک تمام ایرانی زخم پای دیابتی در یزد راه‌اندازی شده است، گفت: در این کلینیک،خدمات درمان زخم پای دیابتی با حضور متخصص غدد، متخصص طب ایرانی و پرستار با هزینه هایی بسیار کمتر از روش‌های نوین انجام می‌شود.

آقایی ویزیت روزانه بین 20 تا 30 بیمار دیابتی جهت درمان زخم پا را از جمله ویژگی‌ های خدماتی این کلینیک در استان یزد دانست و تصریح کرد: ارتقا سواد سلامت جامعه یکی از اولویت های اجرایی دانشگاه علوم پزشکی در یزد است.

این مسئول با اشاره به برنامه های هفته ملی دیابت، از راه‌اندازی کمپین «من قول می‌دهم» در استان یزد خبر داد و خاطرنشان کرد: علاقه مندان می‌توانند جهت شرکت در این پویش،کلمه «من قول می‌دهم» را به شماره 300006159 ارسال کنند.

وی در پایان سخنان خود گفت: غربالگری رایگان در هفته دیابت و جشنواره خوشمزه‌های سالم از دیگر برنامه‌های مدیر مرکز تحقیقاتی-درمانی دیابت یزد در هفته ملی دیابت است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی يزد دانشگاه علوم پزشكي دیابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۴۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد

استاندار خراسان شمالی حج را یک کنگره عظیم جهانی دانست و گفت: رفتار و منش زائران ایرانی باید در حج الگو باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _شنبه، پانزدهم اردیبهشت_ در همایش متمرکز آموزش زائران حج تمتع خراسان شمالی اظهار کرد: زائران حج، سفیران جمهوری اسلامی هستند، لذا حضور، اعمال و کردار زائران بیانگر شخصیت آن‌ها در جمهوری اسلامی است.

وی افزود: آموزش‌های زائران قبل از انجام حج تمتع موجبات آرامش آنها در اجرای اعمال حج خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی از حج به عنوان کنگره عظیم جهانی یاد کرد و بیان داشت: در این کنگره از سرتاسر جهان با هر زبان و فرهنگی ورود پیدا می‌کنند، اما در قالب یک فرهنگ و فارغ از هر نوع ژستی اعمال خود را انجام می‌دهند.

حسین‌نژاد گفت: تمام زائران در یک لباس مشترک و به دور از غرور حرکت عظیمی را انجام می‌دهند.

وی تاکید کرد: اعمال حج درس‌های بزرگی را در دنیایی از معرفت و آئین‌ها به زائران خواهد داد.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه تمام حرکات و اقدامات زائران باید الگو باشد، روی داشتن نظم و انضباط به عنوان یک ضرورت برای زائران جمهوری اسلامی تاکید کرد.

کد خبر 750451

دیگر خبرها

  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • نبود کارشناس تغذیه در تنها کلینیک دیابت کرمانشاه
  • هندوانه برای دیابتی‌ها مفید است یا مضر؟
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • از ساخت داروی درمان دیسک کمر تا تلاش موفق کشتی‌گیران فرنگی برای کسب تمام سهمیه‌های المپیک
  • دیدن و بوییدن غذا ممکن است به راه جدیدی برای درمان دیابت تبدیل شود
  • ۱۳ درصد ایرانی‌ها به آسم مبتلا هستند/ آسم چگونه درمان می شود؟
  • درمان جدید بیماری آلزایمر
  • تولید دارویی که از دیابت جلوگیری می‌کند
  • رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد