Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-05@02:26:18 GMT

خانه وحشت‌ساز به موزه تبدیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۴۷۹۹

خانه وحشت‌ساز به موزه تبدیل می‌شود

به گزارش پیپل، عمارت معروف قرمز استیون کینگ به زودی تبدیل به مکان بازدیدی برای تعدادی از بزرگ‌ترین هواداران او خواهد شد.

به تازگی شورای شهر بنگور درخواست این نویسنده افسانه‌ای ژانر وحشت برای تبدیل کردن خانه‌اش به یک نهاد غیرانتفاعی را تایید کرد.

کینگ ۷۲ ساله و همسرش تابیتا ۷۰ ساله این درخواست را ثبت کرده بودند تا بتوانند ملک خود در شهر بنگور واقع در مِین را تبدیل به موزه‌ای کنند که میزبان آرشیوی از آثار او بشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آثار که در حال حاضر در دانشگاه مِین نگهداری می‌شوند، به این موزه منتقل خواهند شد. این خانه همچنین قرار است در آینده به جایگاهی برای کار و استراحت پنج نویسنده در هر زمان باشد.

نویسندگان انتخاب شده در یکی از خانه‌های مهمان کنار این عمارت زندگی می‌کنند که کینگ در سال ۲۰۰۴ خریداری کرد. مردم هم می‌توانند برای دیدن محتوای دست‌نوشته‌های موجود در آرشیوها، به این مکان مراجعه کنند.

بن اسپراگ، رییس شورای شهر بنگور گفت: «خانواده کینگ طی سال‌ها رفتاری فوق‌العاده با شهر بنگور داشته و میلیون‌ها دلار به اهداف مختلف در جامعه محلی کمک کرده است. حفظ کردن میراث او در بنگور برای جامعه محلی بسیار مهم است.»

این عمارت بزرگ با فنس آهنی بزرگ خود که روی آن خفاش، عنکبوت و موجودات بالدار مختلفی طراحی شده، طی سال‌ها تبدیل به یکی از پاتوق‌های هواداران کینگ شده است و بسیاری از آن‌ها اغلب به این عمارت مرموز می‌آیند تا عکسی کنار آن بگیرند.

کینگ در یکی از مقاله‌های خود در سال ۱۹۸۳ توضیح داده بود که ایده نوشتن رمان معروف «آن» نخستین بار زمانی در ذهنش شکل گرفت که به این خانه نقل مکان کرد. او نوشته بود: «کتابی بسیار طولانی در ذهن داشتم، کتابی که امیدوار بودم بتواند به افسانه‌ها و رویاها و داستان‌هایی بپردازد که تبدیل به بخشی از زندگی روزمره یک شهر کوچک آمریکایی شده‌اند.»

داستان این کتاب در شهری خیالی به نام دِری واقع در مِین اتفاق می‌افتد که در بسیاری از دیگر کتاب‌های کینگ هم حضور دارد و منبع الهام اصلی آن شهر بنگور است.

کینگ و همسرش تصمیم دارند دیگر در این عمارت زندگی نکنند و به جای آن در خانه دوم‌شان در فلوریدا بمانند که حریم خصوصی بیشتری دارد.

۵۷۵۷

کد خبر 1321818

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: موزه ادبیات جهان ادبیات داستانی سهمیه بندی بنزین بنزین تیم ملی فوتبال ایران بارش برف باران ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ مارک ویلموتس استان کردستان افزایش قیمت واردات بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۴۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری شروری که اقدام به ایجاد احساس ناامنی و رعب و وحشت برای ساکنان این شهرستان کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ کیانوش نورمحمدی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به اعلام یک مورد شرارت و ایجاد ناامنی در یکی از محلات شهرستان ملارد، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی از ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت و در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد که عامل این اقدام مجرمانه، یکی از اراذل و اوباش معروف این محدوده است که از مدتی قبل نیز تحت تعقیب پلیس بوده است.

وی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات محل اختفای این فرد شرور مورد شناسایی قرارگرفت، گفت: در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم اخذ شد، پس از آن تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم در یکی از مناطق صفادشت شهرستان ملارد رفته و با اجرای این عملیات پلیسی این فرد شرور را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین در بازرسی از محل دستگیری این فرد چند قبضه سلاح سرد نامتعارف نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با اشاره به بازجویی از متهم دستگیر شده در مقر انتظامی، گفت: این فرد در جریان بازجویی‌های صورت گرفته به جرم خود مبنی بر شرارت با سلاح سرد با هدف قدرتنمایی و ایجاد رعب و وحشت اعتراف کرد.

به گفته نورمحمدی برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی ماموران انتظامی در این خصوص نیز همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)
  • عمارت «شجاع‌السلطنه» بهار در دو قدمی تخریب
  • مستندی نیم‌‎ساعته که ساختش ۱۶ سال زمان برد
  • گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام
  • وحشت مردم روستاهای شهرستان بدره از ورود سیلاب
  • رونمایی از ماکت عمارت تاریخی پست گیلان در شهرداری رشت
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • جراحت وحشت لب شجاع خلیل زاده بعد از برخورد با مهرداد محمدی + عکس
  • انتقاد گزارشگر سازمان ملل از خشونت پلیس آمریکا در اعتراضات دانشگاهی
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران