Web Analytics Made Easy - Statcounter

 علی ربیعی در گفت‌وگو با بخش خبری شبکه یک سیما درباره برگزاری جلسه شورای عالی اقتصادی کشور اظهار کرد: ما در مباحث اصلاح ساختار بودجه کشور و اقتصاد چهل و دومین جلسه شورای عالی اقتصادی را برگزار کردیم و در این جلسه ابتدا گزارشی از سوی عبدالرضا عبدالرضا رحمانی فضلی درباره چگونگی افزایش قیمت بنزین ارائه شد و سپس محمدباقر نوبخت نیز گزارشی را به حاضران جلسه ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار سیاسی-وی ادامه داد: سران قوا از تلاش وزیر کشور برای اجرای طرح افزایش قیمت بنزین تشکر کردند و خواستار همکاری همه دستگاه‌ها و قوا برای اجرای بهتر آن شدند.

سخنگوی دولت با تاکید بر این که یکی از موضوعات مطرح شده در این نشست چگونگی اجرای این طرح و تاکید بر حفظ و اجرای عدالت اجتماعی بود گفت: ما در این جلسه در مورد لزوم برقراری عدالت اجتماعی و برخوردار شدن ۶۰ میلیون نفر در کشور از مزایای این طرح و از جمله خانوده‌های کم درآمد بحث کردیم.

ربیعی در پایان با تاکید بر هماهنگی کامل قوه قضاییه با این طرح، اظهار کرد: هدف مهم ما از اجرای این مبارزه با قاچاق بود و نیز به مدیریت مصرف و بهتر شدن وضعیت اقتصادی توجه داشتیم که در این زمینه بحث و بررسی‌هایی صورت گرفت. 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بودجه اقتصاد افزایش قیمت وزیر کشور بنزین دولت درآمد قوه قضاییه قاچاق قاچاق قیمت بنزین ربیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۵۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا درکشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ نواب رئیس هیئت‌های شنای استان‌های کشور در نخستین جلسه هیئت‌های شنای استان‌های کشور گفت: طرح‌های پیش رو برای گسترش شنای بانوان بررسی شد.
ورنوس نائب رئیس فدراسیون شنا از مهم‌ترین عناوین این جلسه را بررسی اجرای طرح بانو توانا در کشور دانست وگفت: این طرح با هدف ورود و فعالیت بانوان بالای ۳۵ سال در رشته‌های آبی و شنا برای حفظ بیشتر سلامتی این قشر به زودی در سراسر کشور و با کمک مدارس شنا اجرا می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وی افزود:در اجرای این طرح هیئت شنای استان اصفهان از پیشتازان است و با توجه به موفقیت سه مدرسه شنای استان اصفهان در کشور عمکرد این هیئت الگویی برای هیئت‌های دیگر در این جلسه معرفی شد.
در پایان این جلسه از تلاش‌های نواب رئیس هیئت‌های شنای استان‌های کشور تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می‌کنیم
  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا در کشور
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا درکشور