Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی بعد از ظهر شنبه در حاشیه بازدید از برگزاری اردوهای رهپویان ولایت اظهار داشت: این اردوهای آموزشی - تربیتی با مشارکت ۱۳ گروه هدف از شامل مادران و دختران مددجو، زنان سرپرست خانوار، دانش آموزان مددجو، مستعدین اشتغال، سالمندان و دیکر گروه های مددجویی برگزار می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر به تلاش این نهاد برای رسیدگی به مسائل فرهنگی و توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت اشاره کرد و گفت: برنامه های بسیار خوبی به منظور توانمندسازی خانواده ها برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفی در ادامه با بیان اینکه اردوهای رهپوبان ولایت مددجویی از ۱۱ آبان ماه شروع شده و تا نیمه دیماه ادامه دارد گفت: در این مدت دو هزار و ۱۰۰ نفر مددجو طی ۲۱ دوره اردویی شرکت می کنند که در هر دوره بیش از ۱۰۰ نفر شرکت کننده حضور می یابند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر آموزش سبک زندگی ایرانی اسلامی، مهارت آموزی، تقویت بنیه دینی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، تواکند سازی فکری و فرهنگی خانواده ها و شناسایی استعداد دانش آموزان تحت حمایت را از جمله اهداف برگزاری این اردوها بیان کرد.

وی در ادامه بیان کرد: در این دوره ها مددجویان ضمن شرکت در کارگاههای متنوع آموزشی و تربیتی، در برنامه های شاد و مفرح و مسابقات ورزشی و علمی و قرآنی مشارکت می کنند.

لطفی یادآور شد: در برگزاری این اردوها از توانایی اساتید مجرب تربیتی و روانشناسی و همچنین مبلغین حوزه علمیه استفاده خواهد شد.

کد خبر 4773850

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر بوشهر زلزله یوم الله 13 آبان شهرکرد ایلام گرگان راهپيمايي 13 آبان شیراز قزوین تئاتر کودک و نوجوان هفته وحدت خطبه های نماز جمعه سفر استانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۵۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه سوم گلستانی ها در مشارکت/ وجود۷۰۰ ناظر در انتخابات گنبد

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا بهمنی نژاد شامگاه یکشنبه در گفتگوی ویژه خبر سیمای مرکز استان گلستان اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، یازدهم اسفند ۱۴۰۲ در سراسر استان برگزار شد که حوزه انتخابیه گنبد به مرحله دوم کشیده شد.

وی از مشارکت بیش از ۵۴ درصدی گلستانی‌ها در نخستین مرحله دوازدهمین دوره انتخابات مجلس خبر داد و افزود: استان گلستان توانست در انتخابات اسفند ماه رتبه سوم مشارکت کشور را کسب کند.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات در گلستان با اشاره به اینکه دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس همزمان با دیگر استان‌های کشور در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد، گفت: طبق آمار اعلام شده در این دوره از انتخابات ۷۰۰ ناظر بر روند صحیح برگزاری انتخابات مشارکت خواهند کرد.

وی یادآور شد: با همراهی عوامل اجرایی تا کنون دو مرحله مانور برای افرادی که در روز انتخابات مشارکت خواهند داشت برگزار کردیم.

بهمنی نژاد با بیان اینکه تبلیغات داوطلبان دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در گنبد کاووس از ساعت بیست و چهار روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز شده و تا ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد، اظهار کرد: کاندیدای گنبدی در ۲۱ نقطه از فضای عمومی برای برنامه‌های تبلیغاتی و در ۶۰ نقطه شهرستان برای پوستر و بنرهای تبلیغاتی خود می‌توانند استفاده کنند.

وی یادآور شد: بر اساس قانون در مرحله دوم انتخابات نامزدی که اکثریت نسبی آرا را کسب کند می‌تواند راهی بهارستان شود.

وی با اشاره به تخلفاتی که تا کنون صورت گرفته به مراجع قضائی گزارش شده است، افزود: شهروندان در صورت مشاهده تخلف می‌توانند به دفاتر هیأت نظارت مراجعه و آن مورد را گزارش دهند.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات در گلستان با بیان اینکه براساس قانون، همه واجدان شرایطی که در در مرحله نخست در حوزه انتخابیه گنبدکاووس رأی داده‌اند می‌توانند در دور دوم این حوزه به صورت مجدد شرکت کنند، گفت: متولدین ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵ و قبل از آن می‌توانند در این دوره از انتخابات مجلس شرکت کنند.

کد خبر 6097726

دیگر خبرها

  • کسب رتبه سوم گلستانی ها در مشارکت/ وجود۷۰۰ ناظر در انتخابات گنبد
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • افزایش مشارکت ۷ درصدی مردم مشهد در انتخابات
  • ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب شرکت کردند
  • مشارکت ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در دوره دوم انتخابات مشهد و کلات فعال است
  • استقبال بیش از ۵۹ هزار دانش آموز یزدی از طرح ملی نجات آب
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان