Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@23:09:14 GMT

توانمندی‌های استان کرمان معرفی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۶۱۰۲

توانمندی‌های استان کرمان معرفی می‌شود

به گزارش دریافتی ایرنا ، محمدعلی دهقان روز شنبه با اعلام این خبر عنوان کرد:  سعی داریم  هم بخش تولیدات کشاورزی و هم بخش صنعت را با توجه به گستردگی و ظرفیت بالای کرمان به سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی معرفی کنیم.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان، معرفی جاذبه‌های گردشگری و صنایع دستی استان را مهم‌ترین اهداف حضور در این نمایشگاه برشمرد و افزود: کرمان هفت اثر میراثی ثبت جهانی و ۷۰۰ اثر ثبت ملی دارد که از این حیث در رده اول کشور قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 دهقان خاطرنشان کرد: استان کرمان با برپایی حدود ۵۰ غرفه با مجموع مساحت ۲ هزار مترمربع در نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی شهر تبریز حضور می‌یابد.  
وی گفت: شرکت‌های بزرگ صنعتی و بخش‌ خصوصی صادرات و گردشگری در این نمایشگاه، غرفه دارند و مسئولان استانی مرتبط با بخش صنعت، کشاورزی و گردشگری، متناسب با کارشان در نمایشگاه شرکت خواهند داشت.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با ابراز امیدواری از نتایج این نمایشگاه گفت: موقعیت خوبی برای معرفی استان کرمان و توانمندی‌ها و ظرفیت‌های گوناگون آن است و امیدواریم شاهد افزایش حضور فعالان اقتصادی، گردشگران، سرمایه‌گذاران در کرمان باشیم.

برچسب‌ها کرمان صنعت کشاورزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان صنعت کشاورزی کرمان صنعت کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۶۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف تورهای غیرمجاز گردشگری استان مرکزی در ایستگاه پلیس فتا

تین نیوز

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: با تورهای غیرمجاز گردشگری در استان بدون اغماض برخورد جدی خواهد شد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مسعود فرخی در این باره اظهار کرد: افراد یا گروه هایی که به صورت غیرمجاز اجراکننده تورهای کلوپ سافاری هستند، از طریق واحد حقوقی، پیگیری حقوقی و به پلیس فتا معرفی می شوند.

فرخی پیگیری قضایی و شکایات از افراد اجراکننده تورهای غیرمجاز، معرفی افراد اجراکننده تورهای غیر مجاز به پلیس فتا به منظور بستن صفحات مجازی و شماره تماس های تبلیغاتی آنها و همچنین معرفی این افراد به پلیس اماکن عمومی با هدف بستن  فضاهای تبلیغاتی آنان را از اقدامات این اداره کل در راستای جلوگیری از برگزاری تورهایی که بدون مجوز قانونی اجرایی می شوند، دانست و گفت: تاکنون سه جلسه تحت عنوان کارگروه امنیت گردشگران برگزار شده که در این کارگروه دستگاه های قضایی، انتظامی، نظارتی و ادارات و نهادهای مرتبط عضو هستند.

وی اظهار کرد: تورهای غیرمجاز گردشگری در استان دفتر فیزیکی ندارند و فعالیت های آنها به صورت آنلاین و در شبکه های اجتماعی انجام می شود و لازم است پلیس فتا با آنها برخورد کند.

فرخی با بیان اینکه متولیان تورهای غیرمجاز شناخت کافی از گردشگری ندارند، یادآور شد: این نوع تورها هیچگونه پوشش بیمه ای برای گردشگر قرار نمی دهند و در صورتی که در طول سفر مخاطره ای برای مسافران پیش بیاید یا صدمه ای ببینند، کسی مسئولیت آن را به عهده نمی گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • محصولات تجاری گروه ‌بهمن در نمایشگاه صنعت‌ پخش ایران معرفی می‌شود 
  • کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری
  • نمایش دستاوردهای هسته‌ای بومی ایران در حاشیه کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای
  • عملیاتی کردن دستاوردهای علمی؛ ریشه پیوند دانشگاه و جامعه است
  • توقف تورهای غیرمجاز گردشگری استان مرکزی در ایستگاه پلیس فتا
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • ایران می‌تواند توانمندی خود در حوزه صنعت دارو را به کشورهای دیگر ارائه دهد
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • رویه‌های بندری در هرمزگان اصلاح می‌شود
  • نویسنده ادبیات نوجوان باید مخاطب را با توانمندی هایش آشنا کند