Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مایک پمپئو» وزیر امور خارجه آمریکا روز شنبه در پیامی در توئیتر مدعی شد که ایران خواستار صلح در منطقه نیست.

وی در این پیام توئیتری نوشت: «ایران از نیروی نیابتی خود،‌ سازمان جهاد اسلامی برای حمله به متحد بزرگ ما،‌ اسرائیل استفاده می‌کند. ایران خواستار صلح در منطقه نیست و نمی‌خواهد که مردم فلسطین به کامیابی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کشور خواستار درگیری بیشتر است. تا زمانی که ما به تهدیدات ایران نپردازیم،‌ چرخه خشونت ادامه خواهد یافت.»

وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه پیام توئیتری خود نوشت: «مسیر پیش رو شفاف است، ادامه فشار تا زمانی که ایران درباره یک توافق جامع مذاکره کند که شامل توقف حمایت از گروه‌های تروریستی نظیر سازمان جهاد اسلامی است.»

پمپئو اضافه کرد: «ملت‌های اطراف جهان تا زمانی که اجازه دهند تهدیدات ایران بدون چالش باقی بماند، نمی‌توانند این ادعا را بکنند که خواستار صلح در منطقه هستند.»

سه‌شنبه گذشته رژیم صهیونیستی با هدف ترور فرماندهان جهاد اسلامی دو حمله جداگانه به غزه و دمشق داشت، در حمله به غزه منزل «بهاء ابوالعطا» از فرماندهان ارشد شاخه نظامی جهاد اسلامی به همراه همسرش به شهادت رسید. در حمله دوم به دمشق «اکرم العجوری» عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی که هدف این ترور بود آسیبی ندید اما پسرش «معاذ» شهید شد.

جنبش جهاد اسلامی نیز در پاسخ به این جنایت‌ها اقدام به موشک‌باران شهرهای صهیونیست‌ها کرد و  بر اساس گزارش‌ها، جنبش جهاد اسلامی در دو روز اول، ۴۰۰ راکت و موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک شد.

از سوی دیگر در پی شلیک مداوم موشک توسط جنبش جهاد اسلامی، ۳۰ درصد از شهرک‌نشینان ساکن شهرک‌های مجاور غزه، منازل خود را از بیم حملات موشکی مقاومت ترک کردند.

310311

کد خبر 1321876

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مایک پمپئو ایران و آمریکا بنزین سهمیه بندی بنزین بارش برف باران تیم ملی فوتبال ایران ایالات متحده آمریکا مارک ویلموتس دونالد ترامپ استان کردستان عادل فردوسی پور عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۶۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فشار بن گویر بر نتانیاهو: همین الان به رفح برو!


به گزارش تابناک به نقل از شبکه «العربیه»، «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) نوشت: (به موقع) به غزه حمله نکردیم و با هفتم اکتبر مواجه شدیم... سریع حمله نکردیم و با حمله دقیق روبه رو شدیم... نتانیاهو همین الان به رفح برو!

در همین ارتباط نتانیاهو گفت که این رژیم نمی‌تواند خواسته‌های حماس را برای پایان دادن به جنگ بپذیرد، نیروها را از غزه خارج کند و به دنبال آن، این جنبش قدرت را در دست بگیرد.

وی همچنین با تکرار اهداف متوهمانه از جنایات در نوار غزه، ادامه داد: اسرائیل شرایطی را نمی‌پذیرد که تسلیم شود و تا زمان دستیابی به اهداف به جنگ خود ادامه خواهد داد.

این اظهارات درحالی بیان شده است که مذاکرات برای دستیابی به آتش‌بس در نوار غزه در پایتخت مصر ادامه دارد و شبکه اخباریه قاهره به نقل از یک منبع بلندپایه در هیات امنیتی مصر که میانجیگری در روند مذاکرات رژیم صهیونیستی و حماس را بر عهده دارد، افزود دو طرف درباره بسیاری از مسائل مورد اختلاف به اجماع رسیده‌اند.

دیگر خبرها

  • بن گویر خواستار حمله فوری به رفح شد
  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: همین الان به رفح برو!
  • هنیه: حماس خواهان رسیدن به یک توافق جامع است
  • رئیس دفتر سیاسی حماس: توافق آتش‌بس باید جامع و مرحله‌ای باشد
  • هنیه: توافق باید جامع و مرحله‌ای باشد
  • آخرین جزئیات از مذاکرات قاهره/ منابع صهیونیستی: مذاکرات به نتیجه نرسیده است/ منابع مصری: مذاکرات برای رسیدن به توافق ادامه دارد
  • بعد از موافقت حماس، رسیدن به آتش‌بس «چند روز» طول می‌کشد
  • تهدید بن غفیر در خصوص خروج از کابینه نتانیاهو
  • عضو ارشد حماس: پیشنهاد توافق کنونی بهتر از قبلی هاست | خواستار ورود دو کشور به عنوان ضامن توافق شدیم
  • عضو ارشد حماس: آمریکا نتانیاهو را تحت فشار قرار دهد تا تصمیمی سیاسی بگیرد که منجر به توافق آتش بس شود/ رژیم صهیونیستی به دلایل سیاسی داخلی هنوز نتوانسته تصمیم لازم برای رسیدن به توافق را اتخاذ کند