Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@20:15:21 GMT

تداوم بارش‌ها و آماده‌باش راهداران آستارا

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۶۴۱۹

تداوم بارش‌ها و آماده‌باش راهداران آستارا

رمضان دانش روز شنبه اظهار کرد: ۳۰ راهدار مجهز به بیش از ۱۰ دستگاه لودر، گریدر، کامیون برفروب و نمک پاش در مسیرهای اصلی و فرعی شهرستان آستار در حالت آماده باش هستند.

وی بیان کرد: مسیرهای اصلی و روستایی باز است و تردد جریان دارد اما مسافران مناطق کوهستانی آستارا، خودروهای خود را به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره هواشناسی آستارا نیز دمای هوای این شهرستان را هشت درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: وضعیت جوی تا اواسط هفته جاری، افزایش ابر به همراه بارش پراکنده باران و در ارتفاعات، بارش برف پیش بینی می شود.

فردین فرتوت نیا افزود: میزان رطوبت هوا ۸۷ درصد و سرعت وزش باد ۱۱ کیلومتر بر ساعت است و دریای خزر نیز در محدوده شهر آستارا مواج و ارتفاع موج به حدود یک متر رسیده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع شده و محور آستارا به اردبیل از مسیرهای پرتردد شمال کشور است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا راهداری بارش برف حمل و نقل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا راهداری بارش برف حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا راهداری بارش برف حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۶۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ها تا فردا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، میرحسینی با اشاره به اینکه بارش‌ها طی امروزو فردا در استان یزد ادامه خواهد داشت، افزود: البته شدت بارش‌ها در روز پنجشنبه کمتر خواهد بود.
وی ادامه داد: مناطق شرقی استان شامل شهرستان‌های بافق، بهاباد و قسمت شرقی اردکان بارش‌های شدیدتری را تجربه می‌کنند.
رییس گروه پیش بینی هواشناسی استان یزد، گفت: برای امروز کاهش دما و مه رقیق نیز در جاده‌ها پیش بینی می‌شود. 
میرحسینی افزود: از ساعت ۶:۳۰ دیروز تاکنون بیشترین میزان بارش مربوط به تفت با ۶۴ و ۷ دهم میلیمتر بارش بوده است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری
  • تداوم بارش های سیل آسای در زاهدان
  • تداوم بارش‌های بی‌سابقه در یزد
  • تداوم بارش‌های بی‌سابقه در استان یزد
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • تداوم بارش‌ها تا فردا
  • تداوم بارش های بهاری در کشور
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین