Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@12:35:08 GMT

تظاهرات چند صد هزار نفری علیه نخست‌وزیر جمهوری چک

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۷۱۵۹

تظاهرات چند صد هزار نفری علیه نخست‌وزیر جمهوری چک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، تظاهرات ۲۰۰ هزار نفری مردم در جمهوری چک در اعتراض به نخست وزیر این کشور امروز شنبه در شهر پراگ پایتخت این کشور برگزار شد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، مردم با تجمع در پارک «لنتا» (Letna) از نخست وزیر کشورشان خواستند تا یا استعفا دهد و یا دارائی های تجاری چند میلیاردی خود را رها کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس در این خصوص اعلام کرد که مردم از همه اقشار در این تجمعات شرکت کردند.

این در حالیست که رسانه های جمهوری چک شمار شرکت کنندگان در این تجمع اعتراضی را ۲۰۰ هزار نفر اعلام کرده اند.

کد خبر 4773982

منبع: مهر

کلیدواژه: جمهوری چک پلیس تظاهرات ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی عراق فلسطین سوریه ایران ترکیه دونالد ترامپ روسیه لبنان بولیوی برجام عربستان سعودی اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۷۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین سنگ مرزی در مرز آذربایجان و ارمنستان گذاشته شد / عکس

به گزارش صدای ایران به نقل از خبرگزاری آنادولی،شاهین مصطفی‌اف، معاون نخست‌وزیر آذربایجان و رئیس مشترک کمیسیون شناسایی خط مرز بین ارمنستان و آذربایجان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: گروه‌های کارشناسی دو کشور در حال کار بر روی تعیین مختصات با توجه به اندازه‌گیری‌های ژئودسیک (پیمایشی) در مرز بوده و در نتیجه برای اولین بار سنگ مرزی در مرز دو کشور قرار گرفت.

گفتنی است هشتمین نشست کمیسیون‌های تعیین مرز در ۱۹ آوریل ماه جاری به ریاست شاهین مصطفی‌اف، معاون نخست‌وزیر آذربایجان و مهر گریگوریان معاون نخست‌وزیر ارمنستان در مرز دو کشور برگزار شد.

آیهان حاجی‌زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان با انتشار بیانیه‌ای در حساب کاربری خود رد شبکه اجتماعی ایکس درباره این نشست اعلام کرد: کمیسیون‌های آذربایجان و ارمنستان در مورد برخی مسائل به توافق رسیده‌اند.

حاجی‌زاده نوشت: «رویداد تاریخی مورد انتظار. ارمنستان موافقت کرد ۴ روستای آذربایجان را که از اوایل دهه ۱۹۹۰ میلادی اشغال کرده بود، بازگرداند».

دیگر خبرها

  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است
  • بحران دولتی در اسپانیا در سایه اتهام فساد علیه همسر سانچز
  • هر تهدیدی علیه ایران اسلامی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • علیه ایران اسلامی، هر تهدیدی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • اولین سنگ مرزی در مرز آذربایجان و ارمنستان گذاشته شد / عکس
  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه سفر رئیس جمهور آلمان به ترکیه
  • لحظه استقبال نخست وزیر سریلانکا از رئیسی + فیلم
  • رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • نویسنده صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را نابود خواهد برد