Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- علی محمدیاری ملی‌پوش پارادوومیدانی از مسئولان مربوطه خواست تا از ورزشکاران این رشته حمایت بیشتری شود. تاریخ انتشار: 02:25 - 26 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۸۳۵۵

علی محمدیاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص مدال نقره‌ای که در مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی جهان کسب کرد، اظهار داشت:  با توجه به شرایطی که از لحاظ تمرینی داشتم و به دلیل اینکه حمایت چندانی از ما صورت نگرفته بود از عملکردی که در مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی جهان داشتم، راضی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه پس از بازی‌های آسیایی جاکارتا تاکنون حتی یک ریال هم حقوق دریافت نکرده‌ام و از لحاظ امکانات، دیسک مناسبی هم بری تمرین کردنم وجود نداشت. اما هر طور بود با همت و غیرت توانستم برای کشورم افتخارآفرین شوم.

وی ادامه داد: اگر حمایت بهتری از من صورت می‌گرفت این پتانسیل در من وجود داشت تا به جای نقره رنگ مدالم به طلا تبدیل شود، اما متأسفانه به دلیل بی‌اهمیت بودن ما برای مسئولان این اتفاق رخ نداد.

ملی‌پوش پارادوومیدانی در خصوص اینکه چه شد رکوردهایش توسط داوران مورد قبول واقع نشد، توضیح داد: از آنجایی که به عنوان نفر اول مسابقات را شروع کردم، توانستم ۶ پرتابم را کاملأ صحیح پشت سر بگذارم، هر چند که پس از پایان مسابقه‌ام، هیئت ژوری به ناحق تمام رکوردهایم را پاک کردند تا از رفتن روی سکو محروم شوم اما خوشبختانه با اعتراض به موقع مسئولان دوباره به مدال رسیدم. باید پذیرفت داوری‌ها خیلی ضعیف بود.

محمدیاری در پایان در مورد برنامه‌هایش تا پارالمپیک توکیو خاطرنشان کرد: از آنجایی که زمان زیادی تا پارالمپیک نداریم، تنها توقع من از مسئولان این است اگر در گذشته از ما حمایت نکردند در این چند ماه باقیمانده کمر همت ببندند و از ما حمایت کنند تا بتوانیم در توکیو بهترین مدال‌ها را برای کشورمان به ارمغان بیاوریم.

بیشتر بخوانید: محمدیاری: برای کسب بهترین نتیجه به امارات می‌روم انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جانبازان و معلولان پارالمپیک توکیو کمیته ملی پارالمپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۷۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور

تیم شنای کم بینایان و نابینایان مازندران در بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای نابینایان و کم بینایان قهرمانی کشور که در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، ۲ مدال طلا ۷ نقره و ۱ برنز به دست آورد.

علیرضا امیری که همیشه در مسابقات مهم روی سکوست، ۴ مدال گرفت.

این شناگر ساروی، دو مدال طلا در مواد ۱۰۰ متر کرال پشت و ۱۰۰ متر قورباغه و دو مدال نقره در ۵۰ متر آزاد و ۱۰۰ متر آزاد کسب کرد.

محمدجواد محمدیان دیگر شناگر ساروی هم ۲ مدال نقره در مواد ۱۰۰ متر کرال پشت و ۴۰۰ متر آزاد و یک برنز در ۵۰ متر آزاد از آن خود کرد.

مرتضی مسروری شناگر قائمشهری هم ۳ نقره در مواد ۵۰، ۱۰۰ و ۴۰۰ متر آزاد به دست آورد.

بهنام عبدی هدایت شناگران مازندرانی را در بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای نابینایان و کم بینایان قهرمانی کشور برعهده داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مجازات ورزشی بارسا اگر نایب قهرمان نشود
  • تیم ووشو کرواسی با حبیب بهمنی به ۵ مدال تاریخی رسید
  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • ۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • صحن شورای شهر اصفهان به صحنه‌ تقدیر و تجلیل از معلمان و قهرمان ورزشی تبدیل شد
  • تیم ملی پاراکانو ایران عازم مجارستان شد
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا