Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@03:27:57 GMT

راهور برای بارش‌های روزهای آتی آمادگی صد در صدی دارد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۸۵۱۵

راهور برای بارش‌های روزهای آتی آمادگی صد در صدی دارد

سردار محمدرضا مهماندار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هواشناسی اعلام کرده که طی یکی دو روز آینده احتمال بارش برف و باران را داریم و پیش‌بینی می‌کنیم که مجدد ترافیک پرحجمی در معابر تهران حکمفرما شود.

وی ادامه داد: پلیس صد درصد برای بارش‌های جدید طی سه روز آینده آماده است البته روز گذشته و امروز هم در آماده‌باش کامل قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: ما با تمام تلاش، سعی در روان‌سازی ترافیک داریم اما مردم بدانند که در زمان بارندگی و برف نباید انتظار شرایط عادی را داشته باشند.

مهماندار تصریح کرد: بازگشایی مدارس در شرایطی که درگیر معابری با ترافیک بالا هستیم، راهی اشتباه است، دردی دوا نمی‌کند و مدرسه رفتن فایده‌ای ندارد. یکی از راهکارهایی که در این شرایط می‌تواند کمک کند، تعطیلی مدارس است که امروز هم رخ داد.

وی در پایان گفت: برای روزهای آینده برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده تا در صورت لزوم، بتوانیم بهتر از روز گذشته گره ترافیکی را از معابر تهران باز کنیم.

کد خبر 4774086 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا مهماندار بارش برف تعطیلی مدارس زلزله شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شهر تهران شهرداری تهران آلودگی هوا قوه قضاییه بارش برف کمیته امداد امام خمینی سازمان تامین اجتماعی بیمه تعطیلی مدارس دانش آموزان محسن هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۸۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران گفت: طرح انضباط شهری سد معبر سیار از جمله وانتی‌ها و چرخی‌ها در ۱۲ منطقه از مناطق ۲۲گانه تهران با مشارکت پلیس راهور تهران با جدیت و قدرت اجرایی شده است.

مسعود رنجبریان افزود: این طرح به درخواست شهروندان و برای جلوگیری از مزاحمت‌های شغلی که باعث انسداد خیابان‌ها و معابر می‌شود، اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران گفت: در این طرح عوامل انضباط شهری در مناطق ۲، ۳، ۷، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷ و ۲۱ با مشارکت پلیس راهور معابر را پاکسازی و رفع سد معبر می‌کنند و با وسایلی که اقدام به پوشش پلاک خودرو یا پارک ممنوع، پارک دوبله و سوبله یا رعایت نکردن مقررات حمل بار کرده اند، برخورد می‌کنند.

مسعود رنجبریان افزود: در این طرح پلیس راهور خودروی مالکان متخلف را توقیف و به پارکینگ منتقل می‌کند.

دیگر خبرها

  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • پیش بینی وضعیت جوی تهران در روزهای آتی
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده