Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید منابعی که به عنوان مابه‌التفاوت از محل افزایش قیمت بنزین در نظر گرفته شده را در اسرع وقت به حساب مردم واریز کند تا با این کار نشان دهد پای عهدش ایستاده است.

به گزارش بازارنیوز، علی لاریجانی در آغاز نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه 26 آبان 98) گفت: ما امروز از ساعت 8 صبح جلسه داشتیم و مباحثی که این روزها مطرح است و موضوع یارانه‌ها را مورد بحث و بررسی قرار دادیم که دبیر شورای عالی امنیت ملی هم در جلسه حضور داشتند و گزارشی از وضعیت موجود را ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه نمایندگان نیز نظراتی داشتند که مطرح کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ مهم این است که دولت باید منابعی که به عنوان مابه‌التفاوت از محل افزایش قیمت بنزین در نظر گرفته شده را در اسرع وقت به حساب مردم واریز کنند و با این کار نشان دهد پای عهدش ایستاده و البته کمیسیون مربوطه باید این موضوع را پیگیری کند.

وی افزود: نکته دیگری که موجب نگرانی در بین مردم شده این است که تصمیم در افزایش قیمت بنزین تبعاتی را در افزایش قیمت در سایر بخش‌ها داشته باشد، قرار شد کمیسیون اقتصادی جلساتی را در این باره با ستاد تنظیم بازار و تعزیرات و قوه قضائیه و مسئولین ذیربط داشته باشد و نظارت جدی صورت گیرد تا قیمت‌ها کنترل شود.

لاریجانی خاطرنشان کرد:‌ در زمینه اصلاح روش‌ها مرکز پژوهش‌ها و کمیسیون اقتصادی بررسی‌های لازم را داشته باشند و همه باید در این زمینه هم داستان باشیم تا فشارها از دوش مردم برداشته شود و به مردم کمک شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ دغدغه اصلی نمایندگان برداشتن فشار از دوش مردم است و در مسیر بحث‌هایی که کمیسیون‌ها دارند مشکلات انشاالله حل شود.

وی افزود: قطعا در یک فضای آرام اصلاحات در این زمینه سامان خواهد یافت و ما احتیاج داریم تا فضای آرامی را برای تصمیمات درست فراهم کنیم.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000GDf برچسب ها: لاریجانی ، مجلس ، بنزین ، یارانه

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: لاریجانی مجلس بنزین یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۸۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید

محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آن‌ها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سود‌ها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

دیگر خبرها

  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست