Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@04:18:00 GMT

باید فضای آرام برای تصمیمات درست فراهم کنیم

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۹۲۹۶

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید مابه التفاوت هدفمندی یارانه‌ها را در اسرع وقت به حساب مردم واریز کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید مابه التفاوت هدفمندی یارانه‌ها را در اسرع وقت به حساب مردم واریز کند و برای اجرای تصمیمات درست باید فضای آرامی فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آقای علی لاریجانی در ابتدای نشست علنی صبح امروز خانه ملت در تشریح جزئیات جلسه غیر علنی صبح امروز مجلس تصریح کرد: از ساعت ۸ صبح امروز جلسه‌ای درباره مباحثی که این روز‌ها درباره بحث یارانه‌ها مطرح است داشتیم که آقای شمخانی دبیر شورای عالی امینت ملی حضور داشتند و گزارشی از وضعیت یارانه‌ها ارائه کردند همچنین نمایندگان نیز نظرات خود را مطرح کردند.
وی افزود: آن چه که مهم است؛ اولا دولت منابعی را که برای ما به التفاوت (اجرای هدفمندی یارانه‌ها و افزایش قیمت بنزین) در نظر گرفته شده است در اسرع وقت به حساب مردم واریز کند و نشان دهد که پای عهد خود ایستاده است، این کار را حتما کمیسیون مربوطه رسیدگی کند.
رئیس مجلس ادامه داد: نکته بعدی درباره نگرانی مردم است که این تصمیم تبعاتی در قیمت سایر کالا‌ها داشته باشد.
آقای لاریجانی گفت: مقرر شد کمیسیون اقتصادی مجلس با ستاد تنظیم بازار، تعزیرات حکومتی، ​قوه قضائیه و مسئولان ذیربط جلساتی بگذارد تا نظارت جدی روی کنترل قیمت‌ها اعمال شود.
وی تصریح کرد: در زمینه اصلاح روش‌ها هم مرکز پژوهش‌ها و کمیسیون اقتصادی بررسی‌های لازم را صورت دهند لذا در این زمینه باید هم داستان باشیم تا فشار‌ها برداشته و به مردم کمک شود؛ دغدغه اصلی نمایندگان مردم نیز همین است تا در مسیر بحث‌های روز‌های آینده در کمیسیون مشکل حل شود.
وی خاطر نشان کرد: قطعا در فضای آرام اصلاحات در این زمینه سامان خواهد یافت؛ ما نیاز داریم تا فضای آرامی را برای تصمیمات درست فراهم کنیم.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی جلسه غیر علنی رئیس مجلس لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۹۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : رفتار دولت در قبال صنعت خودرو توهین به مردم است زیرا برای خرید یک خودروی بی‌کیفیت با هزار بدبختی ثبت نام می‌کنند و بعد از ماه‌ها به آن‌ها گفته می‌شود که خودرو نداریم .

فتح‌الله توسلی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با انتقاد از عملکرد دولت در زمینه صنعت خودرو اظهار داشت: رفتار دولت در قبال صنعت خودرو توهین به مردم است.

وی  با اشاره به مشکلات متعدد مردم در زمینه خرید خودرو گفت: مردم برای خرید یک خودروی بی‌کیفیت با هزار بدبختی ثبت نام می‌کنند و بعد از ماه‌ها به آن‌ها گفته می‌شود که خودرو نداریم و باید خودروی دیگری را انتخاب کنند.

توسلی اظهارداشت : در مقابل این بی‌نظمی، دولت هر چند وقت یکبار اعلام می‌کند که مثلاً باید ۲۰۰ میلیون تومان به حساب شرکت‌های خودروسازی واریز کنید تا خودرو تحویل بگیرید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه این رفتار‌ها قابل قبول نیست، بیان کرد: دولت باید برای دو خودروساز بزرگ کشور چاره‌ای اساسی بیندیشد.

 توسلی در ادامه به مشکلات واردات خودرو اشاره کرد و اظهارداشت : مجلس تصویب کرده بود که خودرو وارد شود، اما دولت در این زمینه کوتاهی کرد.

وی با بیان اینکه عدم واردات خودرو به نفع خودروسازان و به ضرر مردم بوده است، گفت: اگر خودرو‌های مورد نیاز مردم وارد شده بود، قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کرد و خودروسازان مجبور بودند که خودشان را اصلاح کنند.

توسلی در مورد برنامه مجلس برای پیگیری مشکلات صنعت خودرو اظهارداشت : مجلس یازدهم در آستانه پایان کار خود است، اما وظیفه نظارتی خود را در قبال این موضوع به طور کامل انجام خواهد داد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه مجلس دوازدهم نیز پیگیر حقوق تضییع شده مردم در صنعت خودرو خواهد بود، گفت: حدود یک ماه آینده، مجلس دوازدهم شروع به کار می‌کند؛ قطعاً این موضوع در دستور کار مجلس است، و باید مجلس وظیفه نظارتی خودش را از طریق تذکر، سوال و حتی استیضاح موضوع صنعت خودرو را پیگیری کند، چون حق و حقوق مردم هست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • واکنش ضرغامی به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس/ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: این که گفته می‌شود سفر از سبد خانوار حذف شده حتما نادرست است و همان چیزی است که دشمن می‌خواهد
  • مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری آرد و نان
  • مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان چیست؟
  • مسعود پزشکیان: امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ بدسلیقگی‌‌ها در اجرای برخی سیاست‌ها از تمامیت‌خواهی یک عده خاص نشات می‌گیرد/ با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ی عکس خواهد داد
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • مهار اجاره بها مسکن با مصوبه مجلس/ امکان ثبت غیرحضوری دارایی‌های مردم فراهم می‌شود
  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است